سریال Mayans MC به طور رسمی برای دومین فصل تمدید شد


سریال Mayans MC به طور رسمی برای دومین فصل تمدید شد

شبکه FX بطور رسمی خبر تمدید سریال Mayans MC که حکم دنباله سریال Sons Of Anarchy را دارد، برای فصل دوم تایید کرد. طرفداران سریال «پسران هرج و مرج» (Sons of Anarchy) و کسانی که از کل داستان باخبر بوده‌اند، می‌دانند که «مایانز» (Mayans) رقبای قدیمی باشگان موتورسواران بوده ولی حالا باهم متحد شده‌اند. سریال Sons of Anarchy در زمان خود یکی از...

شبکه FX بطور رسمی خبر تمدید سریال Mayans MC که حکم دنباله سریال Sons Of Anarchy را دارد، برای فصل دوم تایید کرد.

طرفداران سریال «پسران هرج و مرج» (Sons of Anarchy) و کسانی که از کل داستان باخبر بوده‌اند، می‌دانند که «مایانز» (Mayans) رقبای قدیمی باشگان موتورسواران بوده ولی حالا باهم متحد شده‌اند.

سریال Sons of Anarchy در زمان خود یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های شبکه FX بوده که پس از پخش هفت فصل بالاخره در سال 2014 به اتمام رسید. با توجه به موفقیت کم‌نظیر این سریال که توسط «کرت سوتر» (Kurt Sutter) ساخته شده بود، ساخت اسپین آف از این مجموعه قابل پیش‌بینی بوده است که البته تا چندین سال خبر قطعی از ادامه‌ی این سریال پخش نشده است. سریال MC Mayans در ابتدا حکم ادامه‌ی داستان سریال Sons of Anarchy را نداشت اما پس از پخش سریال درمی‌یابیم که این مجموعه در واقع داستان بعد از مرگ «جکس تلر» (Jax Teller) را روایت می‌کند.

حالا با وجود اینکه تقریبا نیمی از سریال Mayans MC پخش شده است، شبکه FX قول فصل دیگر را به طرفداران این مجموعه داده است. مدیران بخش اصلی شبکه FX یعنی «نیک گراد» (Nick Grad) و همچنین «اریک اشریر» (Eric Schrier) خبر ساخت فصل دوم را بطور رسمی اعلام کردند، گراد در ادامه گفت:

سریال Mayans MC در حال حاضر پربیننده‌ترین سریال شبکه‌های کابلی در سل جاری است و با توجه به طرفداران وفادار این مجموعه و همچنین سازندگان با استعدادی همچون کرت، ما برای ساخت فصل دوم بسیار هیجان زده و خوشحالیم.

«جی دی پاردو» (JD Pardo) به عنوان نقش اصلی سریال Mayans MC و «کلیتون کاردناس» (Clayton Cardenas) و «سارا بولگر» (Sarah Bolger) و «ریچارد کابرال» (Richard Cabral) در سریال حضور درخشانی داشته‌اند. در حال حاضر طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر ادامه‌ی سریال و نقطه اوج آن هستند.
این درحالیست که بازیگر این سریال یعنی «آنتونیو جرامیلو» (Antonio Jaramillo) قول سریالی پر از خشونت دقیقا به اندازه‌ سریال Sons of Anarchy را می‌دهد. با این‌که زمان تقریبا زیادی برای ساخت سریال Mayans MC سپری شد، اما از نظر تماشاچیان، این سریال شبکه FX کاملا ارزش صبر کردن را داشت.

نظر شما در رابطه با این سریال Mayans MC چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سریال Mayans MC به طور رسمی برای دومین فصل تمدید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل