آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی


قرینه سازی ابروها قبل از شروع میکروپیگمنتیشن ( آرایش دائمی ابروها ) انجام می شود بنابراین بهتر است قبل از انجام آرایش دائمی ابروها ابتدا آن ها را قرینه کنید زیرا اگر اشتباهی در میکروپیگمنتیشن رخ دهد جبران آن پرهزینه و زمانبر است بنابراین باید قرینه کردن ابروها با دقت زیادی انجام شود و شما در این زمینه مهارت کافی را داشته باشید. آموزش مرحله به...

قرینه سازی ابروها قبل از شروع میکروپیگمنتیشن ( آرایش دائمی ابروها ) انجام می شود بنابراین بهتر است قبل از انجام آرایش دائمی ابروها ابتدا آن ها را قرینه کنید زیرا اگر اشتباهی در میکروپیگمنتیشن رخ دهد جبران آن پرهزینه و زمانبر است بنابراین باید قرینه کردن ابروها با دقت زیادی انجام شود و شما در این زمینه مهارت کافی را داشته باشید.

آموزش مرحله به مرحله قرینه سازی ابرو ها

امروزه روش های زیادی نظیر آرایش دائمی ابروها و هاشور زدن ابرو و سایه ابرو و تاتو ابرو برای ایجاد تغییرات در ابروها وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل با کمک این روش ها عیب های موجود در ابروهایتان را برطرف سازید و یا در مدل ابروهای خود تغییراتی را ایجاد کنید. برای قرینه سازی ابرو ها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک این روش های ساده ابروهایتان را به راحتی قرینه کنید. در ادامه این مطلب آموزش مرحله به مرحله قرینه کردن ابروها را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی

روش های قرینه کردن ابروها

قرینه کردن ابروها با کمک خط کش های مخصوص اندازه گیری ابرو و کولیس و یا به وسیله نخ و دستمال کاغذی انجام می شود که انتخاب هر یک از این روش ها به میزان مهارت شما بستگی دارد.

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی

آموزش قرینه کردن ابروها با خط کش و کولیس

ابتدا نقطه وسط ابروهایتان را مشخص کنید که برای این کار باید از وسط بینی به سمت بالا حرکت کنید تا نقطه وسط ابروها مشخص شود. توجه داشته باشید بعضی از افراد انحراف بینی دارند که در این صورت ممکن است قرینه کردن ابرو ها با خطا مواجه شود. برای مشخص کردن محدوده قرینه ابروها باید از ماژیک های آرایشی استفاده کنید زیرا فاقد سرب هستند و علاوه بر این دارای ماندگاری بیشتری نیز می باشند و شما طرح خود را از دست نمی دهید.
بعد از مشخص کردن نقطه وسط ابروها خط کش تقارن کردن ابروها را از قسمت صفر روی خط قرینه سازی وسط دو ابرو قرار دهید. مطابق تصویر زیر برای این شخص ۱.۵ سانتی متر کافی است و اگر بیشتر از این مقدار انتخاب کنید مقدار زیادی از ابروها برداشته می شود و فاصله بین دو ابرو زیاد می شود. مطابق شکل باید ۱ سانتی متر از طرفین ابرو را انتخاب کنید و قسمت های اضافی آن را بردارید.

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی
در مرحله بعدی قرینه سازی ابرو از قسمت یک سانتی و نیمی که از تاج ابرو مشخص کرده اید به اندازه ۶.۵ سانت علامت گذاری کنید. توجه داشته باشید که در تصویر زیر ابروی سمت چپ کوتاه تر است بنابراین از ابروی سمت راست مقداری برداشته شده است و برای متقارن سازی ابروها این فرد از قسمت تاج ابرو تا قله ابرو که در فاصله ۵ سانتی متری قرار گرفته اند علامت گذاری شده است. طرح ابرو باید مطابق با سلیقه مشتری کشیده شود.

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی
برای قرینه کردن ابرو سمت چپ نیز به همین صورت از یک سانتی را که برای تاج ابرو مشخص شده است تا ۶.۵ سانت ابرو قرینه سازی می شود که ابروی سمت چپ به دلیل کوتاهی نیاز دارد که کمی بلندتر کشیده شود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید انتهای ابرو در ۶.۵ سانتی و قله ابرو در ۵ سانتی مشخص شده است. توجه داشته باشید که از قسمت قله ابرو و از فاصله ۵ سانتی متری به دم ابرو وصل کنید و از قسمت قله ابرو نیز به تاج ابرو وصل نمایید.

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی
در مرحله بعدی قرینه سازی ابرو ها با کمک کولیس خط ها را به یکدیگر وصل کنید. توجه داشته باشید که دو قله ابرو باید به یکدیگر وصل شوند و دو تاج ابروی متقارن شده را هم باید به صورت موازی به یکدیگر وصل کنید. برای اینکه از متقارن بودن ابروها مطمئن شوید کولیس را باز کنید و مطابق تصویر زیر در قسمت تاج ابرو و سپس قله ابرو رو به روی یکدیگر قرار دهید تا مطمئن شوید قرینه سازی را بدرستی انجام داده اید و یا خیر ؟

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی

آموزش قرینه کردن ابروها به کمک دستمال کاغذی

این روس ساده تر از روش قبلی است و بسیار دقیق می باشد. در این روش ابتدا دستمال کاغذی را روی قسمت پایینی ابروها قرار دهید و با کمک ماژیک دو نشانه روی این قسمت ها بگذارید سپس به سمت بالا بروید و با مقایسه کردن نقطه ها کاملا مطمئن شوید که ابروها متقارن شده اند.

آموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردیآموزش قرینه سازی ابرو با دو روش متفاوت و کاربردی

در این مطلب با دو روش برای قرینه کردن ابرو ها آشنا شدید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید مهارت لازم را در زمینه قرینه کردن ابرو ها بدست آورید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس