دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)


موبنا – محمدجواد آذری جهرمی در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام با اشاره به اینکه مشکل جدی در حوزه فناوری کشور، نقدینگی ناشی از نوسانات ارز است، گفت: اپراتورها و شرکت های این حوزه برای مقابله با تحریم ها، تجهیزاتی به ارزش هزار میلیارد تومان سفارش داده اند اما به دلیل عدم تخصیص ارز هم اکنون مجبور به پرداخت سه هزار میلیارد تومان...

موبنا – محمدجواد آذری جهرمی در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام با اشاره به اینکه مشکل جدی در حوزه فناوری کشور، نقدینگی ناشی از نوسانات ارز است، گفت: اپراتورها و شرکت های این حوزه برای مقابله با تحریم ها، تجهیزاتی به ارزش هزار میلیارد تومان سفارش داده اند اما به دلیل عدم تخصیص ارز هم اکنون مجبور به پرداخت سه هزار میلیارد تومان هستند.
وی افزود: بر این اساس بسیاری از مشکلات به موضوع تخصیص منابع ارزی بر می گردد.
آذری جهرمی افزود: در این زمینه وزارت ارتباطات با کاهش ۲۰ درصدی تعرفه خدمات زیر ساختی و پهنای باند به اپراتورها در جهت حمایت از این بخش قدم برداشت.
وزیر ارتباطات اظهار داشت: در مورد افزایش نرخ تعرفه بسته های اینترنت موبایل که مورد انتقاد برخی قرار گرفته بود، سازمان تنظیم مقررات موضوع را بررسی کرده و نتیجه این گزارش حاکی از آن است که مورد رفتاری اپراتورها در چارچوب مصوبات رگولاتوری و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رعایت شده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی کالاهای مصرفی که حتی وابستگی خاصی به ارز نداشتند با افزایش قیمت روبرو شدند، گفت: اما ما در این حوزه مدیریت کردیم که افزایش قیمت نداشته باشیم. این در حالی است که وابستگی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارز، بیش از ۷۰ درصد است.
آذری جهرمی تأکید کرد: مجموع افزایش تعرفه های اپراتورها، تنها ۶ تا ۷ درصد در رشد درآمد آنها تأثیر داشته است و امیدواریم با تغییرات بازار ارز، نرخ خدمات این بخش تثبیت پیدا کند و حتی باید شاهد کاهش نرخ ها در این حوزه باشیم.
وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه برنامه ما از ابتدا کاهش قیمت ها بوده است، تصریح کرد: باید تلاش شود از این موضع درآمد کسب کنیم و با مدیریت در تعرفه ها بتوانیم جلوی افزایش قیمت ها را بگیریم.

دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)دفاع جهرمی از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت موبایل (+گزارش تصویری)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر