تصاویر جدیدی از بازی Onimusha Warlords Remastered منتشر شد


تصاویر جدیدی از بازی Onimusha Warlords Remastered منتشر شد

سری Onimusha شاید در بین بازی‌بازان کنونی و در نسل اخیر، خیلی نام شناخته شده‌ای نباشد اما نباید فراموش کنیم که بازی Onimusha Warlords Remastered قرار است آغاز گر کار این سری در نسل امروزی است. به تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر شده است و برای مشاهده آن‌ها، با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. سری Onimusha در نسل‌های گذشته، جایگاه ویژه‌ای در صنعت...

سری Onimusha شاید در بین بازی‌بازان کنونی و در نسل اخیر، خیلی نام شناخته شده‌ای نباشد اما نباید فراموش کنیم که بازی Onimusha Warlords Remastered قرار است آغاز گر کار این سری در نسل امروزی است. به تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر شده است و برای مشاهده آن‌ها، با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

سری Onimusha در نسل‌های گذشته، جایگاه ویژه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی داشت و حتی تا همین نسل گذشته نیز نسخه‌هایی از آن ساخته و عرضه می‌شد اما همان طور که گفته شد، این عنوان در نسل اخیر به فراموش سپرده شد. با این که بسیاری از بازی بازان سال‌ها منتظر هستند تا یک دنباله فاخر و پرخرج را از این عنوان مشاهده کنند، اما این افراد چیزی بیش از یک نسخه بازسازی شده از یکی از بازی‌های قدیمی سری، به دست نخواهند آورد که البته چیز بدی نیست! به تازگی شرکت کپکام، تصاویر جدیدی از بازی Onimusha Warlords Remastered را منتشر کرده که به ما وجوه مختلفی از این عنوان بازسازی شده را نشان می‌دهد.

در تصاویر منتشر شده از بازی Onimusha Warlords Remastered، نمایی از شخصیت‌های خوب و بد مختلف در بازی را مشاهده می‌کنیم که شامل افرادی مانند Hecuba و Kaede و پرنسس Yuki و Tokichiro Kinoshita و Samanosuke Akechi و… می‌شوند. این طور که از تصاویر منتشر شده برمی‌آید، به نظر می‌آید که بازی Onimusha Warlords Remastered یک ریمستر خوب و با کیفیت است و توانسته جلوه‌های بصری ارتقا یافته و زنده شده‌ای را به مخاطب نشان دهد. حال، باید ببینیم که بازی در اکشن و حرکت به چه صورت اجرا خواهد شد و آیا می‌تواند راه را برای بازگشت سری محبوب Onimusha هموار کند یا خیر.

شرکت کپکام همچنین اعلام کرده که با استفاده از بازیگران و صداگذاران جدید، در حال ضبط صدا‌ها و دیالوگ‌های تازه و با کیفیت (با زبان ژاپنی) بازی هستند و همچنین صداگذاران بازی Onimusha Warlords Remastered نیز مشخص شدند. صداگذاران این بازی شامل Mugihito در نقش راوی داستان، Houchuu Ootsuka در نقش Guildenstern و Takeshi Kaneshiro در نقش Samanosuke و Fumihiko Tachiki در نقش Oda Nobunaga و Oda Nobunaga در نقش Hecuba و Hisako Kanemoto در نقش Yumemaru و Mikako Komatsu در نقش Kaede و Wataru Takagi در نقش Tokichiro Kinoshita و Kaori Nazuka در نقش Yuki می‌شوند.

بازی Onimusha Warlords Remastered قرار است در تاریخ 15 ماه ژانویه سال 2019 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ عرضه شود. شما عزیزان می توانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را در زیر مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد بازی Onimusha Warlords Remastered چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصاویر جدیدی از بازی Onimusha Warlords Remastered منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟