عوامل Vikings و Black Sails به سریال The Witcher پیوستند


عوامل Vikings و Black Sails به سریال The Witcher پیوستند

درحالی که بسیاری از حضور بازیگر نقش سوپرمن یعنی «هنری کویل» (Henry Cavil) در سریال The Witcher هیجان‌زده هستند، ظاهراً شاهد عوامل مهم بیشتری در آن خواهیم بود. آیا هنری کویل برای ایفای نقش شخصیت گرالت مناسب است؟ به گزارش سایت The GWW، عوامل جدیدی به پشت صحنه‌ی سریال The Witcher پیوسته‌اند تا هرچه بیشتر سطح توسعه‌ی آن را بالا ببرند. اول از همه،...

درحالی که بسیاری از حضور بازیگر نقش سوپرمن یعنی «هنری کویل» (Henry Cavil) در سریال The Witcher هیجان‌زده هستند، ظاهراً شاهد عوامل مهم بیشتری در آن خواهیم بود.

به گزارش سایت The GWW، عوامل جدیدی به پشت صحنه‌ی سریال The Witcher پیوسته‌اند تا هرچه بیشتر سطح توسعه‌ی آن را بالا ببرند. اول از همه، سرپرست جلوه‌های بصری «جولیان پری» (Julian Perry) که تجربه‌ی کار بر روی سریال Vikings را دارد، به تیم سازنده‌ی این سریال پیوسته است. پس از آن، کارگردان هنری سریال Nightflyers یعنی «کلوئی کلستا» (Chloe Klesta) به این جمع ملحق شده و در آخر، حضور طراح لباس «تیم اَسلام» (Tim Aslam) با سابقه‌ی کار بر روی Black Sails، اعلام شده است. بدون شک همه‌ی این عوامل جدید، می‌توانند به ساخت تصویر مورد نظر از سریال The Witcher کمک شایانی کنند.

سریال The Witcher با همکاری شبکه‌ی نت‌فلیکس هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و تمامی قسمت‌های آن نوشته‌ شده است و فیلم‌برداری آن در پاییز جاری در بوداپست مجارستان کلید خواهد خورد. لوکیشن‌های فیلم‌برداری دیگر نیز احتمالاً آفریقای جنوبی و اسلواکی خواهند بود.

در حال حاضر تاریخ پخش سریال The Witcher در نت‌فلیکس مشخص نیست اما اواخر 2019 زمان معقولی به نظر می‌رسد، گرچه اگر تیم سازنده قصد داشته باشد که تمام تلاش و وقت خود را برای ارائه‌ی بهترین تصویر ممکن به کار گیرد، شاید باید انتظار بیشتری بکشیم، همان‌طور که استودیوی سی‌دی پراجکت رد چنین روندی را با بازی The Witcher 3 طی کرد.

قطعاً سریال The Witcher به روند سریال‌های پرتقاضا و محبوب نت‌فلیکس ادامه خواهد داد اگرچه مشخص نیست که آیا فصل دومی هم در کار خواهد بود یا خیر. نظر شما راجع به این سریال چیست؟ آیا منتظر ماجراجویی‌های گرالت در مدیوم متفاوتی هستید؟

https://comicbook.com/gaming/2018/10/02/netflix-the-witcher-adds-vikings-and-black-sails-talent/

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
عوامل Vikings و Black Sails به سریال The Witcher پیوستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...