سگ دختر شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده + عکس


سگ دختر شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده شهره سلطانی با انتشار عکس همسرش بهروز پناهنده و سگش این دو را پدر و دختر نامید . متاسفانه علاقه برخی از هنرمندان و ستارگان ایرانی به حیوانات بسیار بیشتر از انسان هاست و گاها حیوانات را به عنوان فرزند خود به حساب می آورند . شهره... نوشته سگ دختر شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده + عکس اولین بار در اولی...

سگ دختر شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده شهره سلطانی با انتشار عکس همسرش بهروز پناهنده و سگش این دو را پدر و دختر نامید .

متاسفانه علاقه برخی از هنرمندان و ستارگان ایرانی به حیوانات بسیار بیشتر از انسان هاست و گاها حیوانات را به عنوان فرزند خود به حساب می آورند .

شهره سلطانی یکی از بازیگرانی است که علاقه اش به یک سگ آنقدر بالا رفته که آن را دختر خود و همسرش بهروز پناهنده مینامد .

عکس بهروز پناهنده و سگ شهره سلطانی که با وصف بازیگر زن ایرانی پدر و دختر نامیده شد بسیار عجیب و تکان دهنده می باشد .

سگ دختر شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده + عکسسگ دختر شهره سلطانی و همسرش بهروز پناهنده + عکس

شهره سلطانی با انتشار عکس بالا نوشت : پدر و دختر

در حالیکه ستارگان در کشورهای محتلف دنیا عکس هایی از بزرگی خانواده شان و عکس های فرزندانشان در آغوششان منتشر میکنند متاسفانه ستارگان ایرانی با بغل کردن حیوانات و انتشار عکس ها و فیلم ها از حیواناتشان و گذاشتن لقب دختر و پسر به آنها شان ایران را پایین می آورند .

کافیست صفحات هنرمندان و ستارگان ایرانی را چک کنیم و مقایسه ای ریز با صفحات ستارگان دنیا کنیم تا تفاوت را ببینیم و بفهمیم که چرا آنقدر ما از دنیا عقب هستیم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی