به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ احسان سبز گلین با اشاره احادیث و روایات بزرگان دین در خصوص توجه به سالمندان اظهار داشت : همانگونه که پیامبر اکرم(ص)فرموده اند:پیران را بزرگ و محترم دارید زیرا احترام به آنها به منزله احترام به مقام الهی است.

رئیس اداره بهزیستی شهریار ادامه داد :امروز اگر بزرگ شده و رشد کرده ایم به برکت کسانی است که در آشوب روزگار سپرجوانی ما شدند و رنجهایمان رابه دوش کشیدند.

سبز گلین افزود : سالمندی بعنوان یک دوره از زندگی بشر مرحله ای مهم و اثر گذار در زندگی فردی ، خانوادگی و اجتماعی یک جامعه است و تبیین جایگاه سالمندان یکی از مهمترین عوامل در برنامه ریز‌ی های کشوری می باشد.

این مقام مسوول در پایان با حضور و گفتگو با سالمندان مرکز شریف از فداکاری های آنان در طول سالهای زندگی شان قدردانی کرد و روز سالمند را به آنان تبریک گفت .

گفتنی است به مناسبت هفته گرامیداشت سالمند مسئولین اداره بهزیستی و ورزش وجوانان شهریار به همراهی جمعی از مدیران و پرسنل با اهدای شاخه گل از سالمندان مرکز شریف دیدار کردند.

همچنین احسان سبزگلین وصیفوری روسای اداره بهزیستی واداره ورزش وجوانان شهرستان ضمن شنیدن صحبت های سالمندان از خداوند متعال آرزوی صحت و سلامتی برای آنان را خواستار شدند.

لازم به ذکر است رییس اداره ورزش و جوانان شهریار ضمن تبریک و گرامیداشت هفته سالمند قول مساعد دادند که چندین دوچرخه ولباس ورزشی به سالمندان عزیز اهدا شود .

مرحله ی سالمندی مقطع مهمی از زندگی فرد است که نیازمند درک و همراهی اطرافیان با شخص سالمند می باشد