تحقق74 فرصت شغلی پایدار در دلیجان


تحقق74 فرصت شغلی پایدار در دلیجان

امسال، سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان دلیجان موجب تحقق 74 فرصت شغلی پایدار شد.

تحقق74 فرصت شغلی پایدار در دلیجان به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مسئول آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به سرمایه گذاری صنعتی 873 میلیارد ریالی در نیمه نخست امسال در شهرستان دلیجان افزود: این میزان سرمایه گذاری با صدور 12 پروانه بهره برداری در زمینه سنگ، پودر صنعتی، عایق رطوبتی، الیاف پلی استر ، ماشین آلات و فرآورده های نفتی در دلیجان انجام شده است.

مرادی گفت: 21 پروانه تاسیس صنعتی نیز با پیش بینی سرمایه گذاری 748 میلیارد ریال نیمه نخست امسال در این شهرستان صادر شده که راه اندازی این طرح های صنعتی می تواند برای 529 نفر اشتغالزایی کند.

وی افزود: دلیجان با 341 واحد تولیدی فعال و هشت هزار و 300 فرصت شغلی رتبه سوم سرمایه گذاری بخش صنعتی استان مرکزی را دارد و پنج درصد از مجموع سرمایه گذاری صنعتی استان مرکزی متعلق به این شهرستان است.

مسئول آمار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: موقعیت جغرافیایی ویژه دلیجان و فراهم بودن زیرساخت های صنعتی شرایط سرمایه گذاری، این شهرستان را در بخش صنعت متمایز کرده است به گونه ای که مجتمع تولیدی الیاف پلی استر دلیجان در خاورمیانه در زمره بزرگترین مجموعه های تولیدی کشور است و واحدهای تولید عایق رطوبتی دلیجان، بیش از 70 درصد نیاز کشور به عایق های رطوبتی را تولید می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت