مشکل پدیده با 20 هزار دلار حل می شود


مشکل پدیده با 20 هزار دلار حل می شود

مدیر کمیته حقوقی باشگاه پدیده می‌گوید یکی از مهم‌ترین پرونده‌های این باشگاه با پرداخت 20 هزار دلار بسته خواهد شد.

به گزارش فرتاک ورزشی،

شاه‌‌منصوری در خصوص پرونده ایگور پراهیچ و طلب این بازیکن از باشگاه پدیده اظهار کرد: این پرونده سه سال قدمت دارد و موضوع تازه‌ای برای باشگاه پدیده نیست. پس از طرح موضوع شکایت توسط این بازیکنان به فیفا، حکمی علیه پدیده صادر شد و کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد باشگاه پدیده ۳۰ روز فرصت دارد تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کند وگرنه با کسر ۶ امتیاز روبه‌رو می‌شود.

وی افزود: این موضوع تا انتهای فصل قبل پیش رفت و در نهایت با ایگور پراهیچ توافق کردیم که هر ۱۰ روز، مبلغ ۱۰ هزار دلار به وی بپردازیم تا جلوی خطر کسر امتیاز توسط فیفا را بگیریم. در شرایطی‌که مجموعه پدیده مادر قول پرداخت این بدهی را داده‌بود، متاسفانه پس از پرداخت تنها ۲ قسط دیدیم که خلف وعده از سوی مدیران مجموعه پدیده مادر صورت گرفت و روند تسویه با ایگور پراهیچ دوباره متوقف شد.

رییس کمیته حقوقی باشگاه پدیده خراسان تصریح کرد: هنوز برای من علامت سوال بزرگی وجود دارد که چرا مجموعه پدیده مادر به تعهد خود عمل نکرد، در حالی که این بهترین توافق ممکن با ایگور بود.

وی افزود: پس از این خلف وعده، ایگور و وکیلش به شدت نسبت به این رفتار موضع گرفتند اما سعی بر این بود که فضا را در تعامل پیش ببریم و اجازه ندهیم کار به جاهای باریک کشیده شود و تجربه زوران برای پدیده خراسان تکرار شود.

شاه‌منصوری گفت: با توجه به حضور خانزاده، بازیکن پدیده در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ درخواست کردیم مبلغی که قرار بود از محل درآمد حضور بازیکن در جام جهانی به تیم پدیده تعلق گیرد را فیفا مستقیما به ایگور بپردازد. مبلغ بدهی ۱۴۰ هزار یوروست که به دلار بیشتر هم می‌شود‌ و باید ۱۶۰ هزار دلار پرداخت می‌کردیم.

وی افزود: خوشبختانه در این خصوص نیز موفق شدیم به توافقاتی برسیم اما مشکل اینجاست که برای اجرایی شدن این توافق نیاز داریم تا هر چه زودتر مابه‌التفاوت این ارقام را پرداخت کنیم. باشگاه پدیده برای جلوگیری از کسر ۶ امتیاز و سایر تهدیداتی که توسط کمیته انضباطی فیفا صورت می‌گیرد، نیاز دارد که ۲۰ هزار دلار بپردازد. این ۲۰ هزار دلار به خاطر میزان اختلاف بدهی به ایگور و در آمد پدیده از حضور خانزاده است.

شاه‌منصوری گفت: واقعا حیف است به خاطر ۲۰ الی ۳۰ هزار دلار این توافقی که گره‌گشاست برای پدیده از بین برود. نیاز است که مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد هرچه زودتر در این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند در فصلی که تیم به شدت خوب نتیجه گرفته، اتفافات فصل قبل تکرار شود. فراموش نکنیم که با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی حاکم بر کشور مشخص نیست اگر این پول در همین روزهای آتی پرداخت نشود، در آینده مجبور باشیم چه رقم ریالی پرداخت کنیم؟ ضمن اینکه شرایط بانکی کشور و فراهم بودن امکان سوییفت و ... را هم نباید فراموش کنیم.

شاه‌منصوری گفت: اگر پول مورد نیاز ظرف همین روزها پرداخت نشود، قطعا پدیده با کسر ۶ امتیاز مواجه می‌شود و جرایم دیگری نیز برای این تیم در نظر گرفته خواهدشد. با این توافق با پرداخت ۲۰ الی ۳۰ هزار دلار، موضوع فیصله می‌یابد اما اگر این پول را ظرف روزهای اخیر واریز نکنیم، قطعا علاوه بر محکومیت، توافق نیز به هم خورده و باید همان رقم قبلی یعنی ۱۴۰ هزار یورو را پرداخت کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403