قطعه‌ای که سرعت‌ اسکیت‌برد را به 25 مایل بر ساعت می‌رساند +فیلم


قطعه‌ای که سرعت‌ اسکیت‌برد را به 25 مایل بر ساعت می‌رساند +فیلم

یک شرکت آلمانی به نام Mellow Boards، یک درایو الکتریکی طراحی کرده است که می‌تواند به هر اسکیت بوردی متصل شود و آن را به یک هیبرید الکتریکی تبدیل کند.

قطعه‌ای که سرعت‌ اسکیت‌برد را به 25 مایل بر ساعت می‌رساند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکل اولیه ورزش مفرح اسکیت‌برد برای اولین بار در سال 1950 به‌کار برده شد، هنگامی که موج سواران کالیفرنیایی رویای انجام حرکات موج سواری روی آسفالت خیابان‌ها را در ذهن می‌پروراندند. آنها از تخته‌های چوبی وچرخ‌های روروک برای ساخت اولین اسکیت‌برد استفاده کردند. اوایل این ورزش برای مردم عجیب بود اما طی چند سال به‌ قدری علاقه آن‌ها به این ورزش زیاد شد که کارخانه Roller Derby تولید اسکیت‌برد را آغاز کرد و محصولات خود را به بازار داد.

این چرخ‌ها دارای موتور واقعی هستند که می‌تواند یک اسکیت‌برد معمولی را به یک وسیله برای مسابقه سرعت تبدیل کند. این وسیله سرعت اسکیت‌برد تا 25 مایل بر ساعت افزایش می‌دهد. با استفاده از این قطعه مخصوص، دیگر نیازی به پاهایتان برای افزایش سرعت ندارید. یک شرکت نوپای آلمانی به نام Mellow boards این قطعه را ساخته اند. نام این دستگاه Mellow Drive است. Mellow Drive یک درایو الکتریکی با باتری قابل تعویض است. تنها کافیست این درایور الکتریکی را با چرخ‌های معمولی اسکیت خود تعویض کنید.

همچنین این دستگاه دارای یک کنترل ضد آب هم است که می‌توانید به وسیله آن، اسکیت را کنترل کنید. با این کنترل می‌توانید بین مدل‌های مختلف راندن را انتخاب کنید. با این کنترل، سرعت اسکیت‌برد را زیاد کنید یا به سرعت ترمز کنید. Mellow Drive یک سیستم ترمز پیشرفته دارد که ترمز قطار را شبیه سازی می‌کند. این ترمز حرکت موتورها را معکوس می‌کند.

همچنین این دستگاه می‌تواند با تولید برق از حرکت چرخ‌ها، آن‌ها را بار دیگر به موتور باز گرداند در نتیجه نیازی به شارژ زیاد آن نیست.

این شرکت از مدل‌های اولیه اسکیت بورد برای ساخت قطعه Mellow Drive الهام گرفته است. آن‌ها فیلمی از این قطعه و کارکرد آن در فضای مجازی منتشر کرده اند که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: کشف مار سمی دو سر در حیاط خانه +فیلم

انتهای پیام/

موتور دورانی بازگشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی