پیروزی خفیف چلسی مقابل حریف گمنام/ لاتزیو 9 نفره حریف فرانکفورتی‌ها نشد


پیروزی خفیف چلسی مقابل حریف گمنام/ لاتزیو 9 نفره حریف فرانکفورتی‌ها نشد

در ادامه دیدار‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت 22 و 25 دقیقه، یازده دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه ۱۱ دیدار همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها تیم چلسی پیروز و لاتزیو شکست خورد.

پیروزی خفیف چلسی مقابل حریف گمنام/ لاتزیو 9 نفره حریف فرانکفورتی‌ها نشد

چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج لندن میزبان تیم ویدئوتون مجارستان بود که موفق شد با یک گل حریف خود را مغلوب کند. تک گل شاگردان ساری را آلوارو موراتا در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند. آبی‌های لندن با این پیروزی شش امتیازی شدند و صدرنشین این گروه هستند.

در دیگر دیدار مهم تیم لاتزیو میهمان اینتراخت فرانکفورت بود که با نتیجه چهار بر یک شکست را پذیرا شد. داکاستا در دقیقه چهار و ۹۰، کاستیچ دقیقه ۲۸ و یوویچ دقیقه ۵۲ گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند و تک گل بیانکوچلستی را مارکو پارولو در دقیقه ۲۳ وارد دروازه حریف کرد. همچنین در این مسابقه شاگردان سیمونه اینزاگی با اخراج باستا دقیقه ۴۵ و کوریا در دقیقه ۵۸، ۹ نفره شدند. اینتراخت با این پیروزی شش امتیازی و صدرنشین گروه شد و لاتزیو سه امتیازی باقی ماند.

نتایج سایر دیدار‌های همزمان به شرح زیر است:

رنجرز ۳ - راپیدوین یک اسپارتاک مسکو ۳ - ویارئال ۳ آپولون لیماسول ۲ - مارسی ۲ مالمو ۲ - بشیکتاش صفر سارپسبورگ ۳ - خنک یک کراسنودار ۲ - سویا یک استاندارد لیژ ۲ - بلدیه اسپور یک یابلونتس ۲ - دیناموکیف ۲ باته بوریسف یک - پائوک ۴

انتهای پیام/

نتایج هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید