8 گل خارجی در هفته هشتم؛ نگاهی به بیشترین گل زده بازیکنان خارجی در یک هفته از لیگ برتر


در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر 19 بار توپ از خط دروازه ها گذشت که 8 را بازیکنان خارجی لیگ برتر به ثمر رساندند.


8 گل خارجی در هفته هشتم؛ نگاهی به بیشترین گل زده بازیکنان خارجی در یک هفته از لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر 19 بار توپ از خط دروازه ها گذشت که 8 را بازیکنان خارجی لیگ برتر به ثمر رساندند.

به گزارش وب سایت نود، در هفته ای که گذشت، 8 گل سهم بازیکنان خارجی تیم های مختلف بود تا از این نظر آمار بسیار خوبی به ثبت برسانند. 4 گل از آنتونی استوکس مهاجم تراکتورسازی، 2 گل از کی روش استنلی بازیکن سپاهان، یک گل از جورج ولسیانی در تیم نساجی مازندران و یک گل از ادی گابریل هرناندز، شمار گل های به ثمر رسیده توسط بازیکنان خارجی در این هفته از لیگ برتر را به عدد 8 رساند؛ گرچه این آمار قابل توجه به نظر می رسد اما بهترین آمار در تاریخ لیگ برتر به حساب نمی آید.

در ادوار مختلف لیگ برتر در چندین هفته، آمار گلزنی بازیکنان خارجی به عدد 8 رسیده که از جمله می توان به هفته سی و سوم لیگ برتر هشتم و هفته بیست و یکم لیگ برتر نهم اشاره کرد. در ادامه بیشترین آمار گلزنی بازیکنان خارجی لیگ برتر در بازی های یک هفته را مشاهده می کنید که هر دو مورد مربوط به دهمین دوره رقابت های لیگ برتر می باشند.

لیگ برتر دهم؛ هفته 4 (9 گل)

9 گل از 28 گل به ثمر رسیده در بازی های این هفته توسط خارجی های لیگ برتر به ثمر رسید. لوسیانو ادینهوی برزیلی در این هفته با زدن 5 گل جشنواره گل به پا کرد. لوسیانو ادینهو مهاجم مس کرمان در بازی برابر شهرداری تبریز 5 بار گلزنی کرد تا روز بسیار درخشان و فراموش نشدنی را داشته باشد.


8 گل خارجی در هفته هشتم؛ نگاهی به بیشترین گل زده بازیکنان خارجی در یک هفته از لیگ برتر

ریکاردو دسوزا و رودریگو لوپز دو بازیکن راه آهن در مصاف با صبا موفق به زدن دو گل شدند. ایگور کاسترو بازیکن ذوب آهن اصفهان در دیدار با سایپا گلزنی کرد. میلوراد یانوش با پیراهن سپاهان توانست دروازه شاهین بوشهر را باز کند.

لیگ برتر دهم؛ هفته 29 (10 گل)

در هفته ای که 31 گل به ثمر رسید، حدود یک سوم از گلها به نام بازیکنان خارجی تیمها ثبت شد. سدیر صالح و الونگ الونگ بازیکنان پیکان در بازی برابر صبا دو گل به ثمر رساندند. مارسیو خوزه نارسیو و جوسیسلی فریرا روزا دو بازیکن خارجی نفت تهران هم برابر صنعت نفت آبادان موفق به گلزنی شدند. در دیدار مس کرمان و سپاهان، لوسیانو ادینهو دو گل برای مس به ثمر رساند و ابراهیم توره یک گل برای زردپوشان اصفهانی زد.


8 گل خارجی در هفته هشتم؛ نگاهی به بیشترین گل زده بازیکنان خارجی در یک هفته از لیگ برتر

مارسیلیون رودریگوئز بازیکن شهرداری تبریز در بازی با ملوان گلزنی کرد. کرار جاسم عراقی بازیکن تراکتورسازی هم توانست دروازه استقلال تهران را باز کند. ایوان پتروویچ با پیراهن شاهین بوشهر برابر استیل آذین در نقش یک گلزن ظاهر شد. به این ترتیب، بیشترین آمار گلزنی بازیکنان خارجی در بازی های یک هفته از لیگ برتر در هفته 29 لیگ برتر دهم به ثبت رسید.

2081

داخلی اختصاصی تراکتورسازی لیگ برتر ایران آمار رکورد گلزنی آنتونی استوکس لیگ برتر هجدهم
اختصاصی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی