بازدید سرزده شهردار تهران از سدمعبرهای زیر پل بعثت


بازدید سرزده شهردار تهران از سدمعبرهای زیر پل بعثت

شهردار تهران صبح امروز و در ادامه تهرانگردی بازدید سرزده‌ای را از خیابان شهرزاد و پل بعثت در منطقه 15 داشت و با توجه به مزاحمت‌های بسیار زیاد بارفروشان برای ساکنین این منطقه تأکید بر برچیده‌شدن این معضل و تسهیل شرایط برای شهروندان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمدعلی افشانی شهردار تهران در آستانه چهاردهم مهر ماه روز تهران به‌همراه محمدجواد حق‌شناس و فرهاد افشار شهردار منطقه 20 در تهرانگردی احمد مسجدجامعی شرکت کرد.

شهردار تهران بعد از دیدار از بازارچه قدیمی شهر ری، به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع) رفت و سپس از تکیه نفرآباد دیدن کرد.

وی در ادامه بازدیدی را از برج طغرل و برخی از بافت‌های فرسوده در این محله داشت و در ادامه تأکید کرد که شهرداری تهران تمهیداتی را برای بازسازی بافت فرسوده در دستور کار خود قرار داده است.

افشانی سپس در منزل یکی از شهدای شهر ری (خانواده شهید علیرضا امیری‌پری) حضور پیدا کرد و با اشاره به اینکه مردم ایران آنچه به‌نام آسایش،‌ رفاه و آزادی را دارند مرهون فداکاری شهدا هستند، بیان کرد: ما همه مدیون شهدا هستیم و خانواده شهدا خوشنام هستند و نامشان خواهد ماند.

شهردار تهران ادامه داد: این کشور همیشه در معرض خطر بوده و عده‌ای باید فداکاری کنند تا عده‌ای دیگر بتوانند بدون اینکه تحقیر شوند زندگی شوند.

پدر شهید امیری نیز در این دیدار گفت: مردم این محله مردمی هستند که از همه امکانات محروم هستند و این محله مخروبه شده است و من فردی فرهنگی هستم و تعداد زیادی مدرسه ساخته‌ام و از شما می‌خواهم برای ساختن مدرسه تلاش کنید.

بازدید سرزده شهردار تهران از سدمعبرهای زیر پل بعثت

شهردار تهران در ادامه دستور درخصوص حفظ خانه شهید جاویدالاثر امیری را در محدوده شهر ری داد و گفت: این خانه در طرح توسعه حرم عبدالعظیم حسنی قرار دارد اما قرار است به موزه انتظار بدل شود.

به گزارش تسنیم شهرداری تهران در ادامه برای بازدید از مکان‌های تاریخی منطقه 11 به این منطقه رفت که در ادامه مسیر بازدید سرزده‌ای را نیز از سدمعبرها و بارفروشان زیر پل بعثت و خیابان شهرزاد داشت و تأکید بر رفع و برچیده شدن این معضل اجتماعی در این منطقه کرد.

انتهای پیام/*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت