نمایشگاه تجهیزات پلیسی، هر سال ایرانی‌تر از سال گذشته


نمایشگاه تجهیزات پلیسی، هر سال ایرانی‌تر از سال گذشته

رئیس پلیس بین الملل ناجا در حاشیه هفدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018)، از ایرانی‌تر شدن نمایشگاه تجهیزات پلیسی خبر داد.

نمایشگاه تجهیزات پلیسی، هر سال ایرانی‌تر از سال گذشتهسردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی هر ساله با حضور افراد متخصص و خبره در این حوزه در کشور برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه از دستاورد‌های پلیسی ایمنی و امنیتی که توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی تولید می‌شود، رونمایی شده و به معرض دید همگان در می‌آید.

سردار شیرزاد گفت: خوشبختانه تجهیزات پلیسی هر سال نسبت به سال گذشته ایرانی‌تر و بومی‌تر می‌شود و این نقطه عطف این‌نمایشگاه به حساب می‌آید.

وی در پایان با اشاره به وظایف پلیس بین الملل و استفاده از تجهیزات پلیسی نو گفت: ماموریت پلیس بین الملل ناجا در خصوص جریان‌های فرا ملی و سازمان یافته است، لذا تجهیزات پیشرفته پلیسی در کشف جرم‌ها و دستگیری مجرمان به پلیس بین الملل کمک‌های زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا