اولین تصویر فاش شده از طیف رنگ گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل +تصاویر


اولین تصویر فاش شده از طیف رنگ گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل +تصاویر

تصاویری که به تازگی منتشر شده‌اند طیف رنگ دو گوشی هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL را نشان می‌دهند.

اولین تصویر فاش شده از طیف رنگ گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های عرصه فناوری است که عمده شهرت خود را از طریق ساخت نرم افزارهای کاربردی و موتور جستجوی خود به دست آورده است. اما چند سال پیش مسئولان گوگل تصمیم گرفتند که برای اولین بار وارد صنعت ساخت گوشی های هوشمند شوند و در جهت تحقق این هدف، دو گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL را عرضه کردند.

پس از آن سال گذشته شاهد عرضه Pixel و Pixel XL بودیم و امسال نیز گوگل در تلاش است که نسخه سوم گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی و عرضه کند. مدتی است که کاربران در انتظار معرفی تاریخی دقیق برای رونمایی از گوشی‌های نسل سوم گوگل پیکسل هستند، اما خبری از این رونمایی نبود.

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد دو گوشی هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL در طی هفته دوم اکتبر معرفی خواهند شد. در همین رابطه تصاویری نیز منتشر شده است که این محصول پرطرفدار را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهد. آنطور که در تصاویر مشخص است احتمالا طیف رنگ گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال سفید، مشکی و کرم خواهند بود.

درباره مشخصات سخت افزاری این محصول نیز باید گفت که مجهز به یکی از قوی‌ترین تراشه‌های موجود در بازار یعنی Snapdragon 845 به عنوان پردازنده است. همچنین در دو نسخه مجزا عرضه خواهد شد که حداقل حافظه داخلی و حافظه رم آن به ترتیب 64 و 4 گیگابایت خواهد بود.

هنوز اطلاعات خاصی از ظرفیت باتری نسل سوم گوشی‌های پیکسل ارائه نشده است اما به نظر می‌رسد بیش از 3400 میلی‌آمپر گنجایش داشته باید. در ادامه می‌توانید تصاویری از طیف رنگ مختلف دو گوشی هوشمند Pixel 3 و Pixel 3 XL را مشاهده کنید:

اولین تصویر فاش شده از طیف رنگ گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل +تصاویر

اولین تصویر فاش شده از طیف رنگ گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL گوگل +تصاویر

بیشتر بخوانید: پنج دلیل بسیار مهم برای آن که آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل را نخرید!

انتهای پیام/

اولین تصویر از رنگ‌بندی پرچمدار جدید شرکت گوگل فاش شد +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل