وزیر صهیونیست به امارات می‌رود


وزیر صهیونیست به امارات می‌رود

وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی قصد دارد به همراه تیم جودوی این رژیم در مسابقات پایان ماه میلادی جاری به امارات برود.

خبرگزاری فارس: روزنامه هاآرتص از عزم «میری رِگِو» وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی برای همراهی تیم جودوی این رژیم در مسابقات ابوطبی در پایان ماه میلادی جاری خبر داد.

به نوشته این روزنامه، وزیر صهیونیستی توضیحی در این خصوص نداده است که با توجه به عدم وجود روابط رسمی میان تل آویو و ابوظبی، آیا اجازه این کار به وی داده می‌شود یا نه.

«میری رِگِو» در ۱۷ سپتامبر گذشته اعلام کرد که امارات با حضور تیم جودوی اسرائیل در مسابقات بین‌المللی ابوظبی موافقت کرده است.

او گفته بود: «تیم اسرائیلی بزودی در ابوظبی بازی کرده و پیروز خواهد شد، پرچم اسرائیل بالا برده می‌شود و سرود ملی آن پخش خواهد شد.»

هرچند به ادعای هاآرتص، سفر وزیر صهیونیستی با هدف تلاش برای میزبانی جایزه بزرگ جودو صورت می‌گیرد، اما این برای اولین بار است که یک وزیر صهیونیستی به طور رسمی وارد امارات خواهد شد و بی شک تبعات سیاسی و دیپلماتیک نیز بر جا خواهد گذاشت.

در ابتدای سپتامبر گذشته، تیم والیبال زنان امارات در مسابقات قهرمانی اروپا با تیم زنان رژیم صهیونیستی به رقابت پرداخت و پیش از آن نیز تل‌آویو میزبان دوچرخه‌سوارانی از امارات و بحرین بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا