تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 با ناچ قطره‌ای فاش شد


تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 با ناچ قطره‌ای فاش شد

با انتشار تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)، شاید بتوان گفت برای نخستین بار تصویری کامل و دقیق از این پرچمدار را در اختیار داریم و می‌توانیم به مقایسه ویژگی‌های ظاهری آن با هواوی میت 20 پرو بپردازیم. هر چه به رویداد معرفی پرچمداران تازه هواوی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) نزدیکتر... نوشته تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 با ناچ قطره‌ای فاش...

با انتشار تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)، شاید بتوان گفت برای نخستین بار تصویری کامل و دقیق از این پرچمدار را در اختیار داریم و می‌توانیم به مقایسه ویژگی‌های ظاهری آن با هواوی میت ۲۰ پرو بپردازیم.

هر چه به رویداد معرفی پرچمداران تازه هواوی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) نزدیکتر می‌شویم، اسرار بیشتری از این مراسم فاش می‌شود. پیش از این، اطلاعات فراوانی درباره مشخصات فنی، امکانات، طراحی و حتی قیمت هواوی میت 20 پرو به بیرون درز پیدا کرده بود؛ اما مدل استاندارد میت 20، زیر سایه عضو دیگر خانواده قرار داشت. حالا به لطف انتشار تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 ، می‌توانیم با چهره این پرچمدار نیز آشنا شویم.

تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

به ادعای منبع انتشار تصاویر، اینها تصاویر مطبوعاتی رسمی هواوی میت 20 هستند و به‌رغم شباهت‌های بسیاری که در آن‌ها با تصاویر منتسب به هواوی میت 20 پرو دیده می‎شود؛ اما تفاوت‌های ظریفی نیز وجود دارد. مهم‌تر از همه اینکه برش پهن بخش فوقانی نمایشگر در میت 20 پرو، با یک ناچ قطره‌ای شکل و کوچکتر در میت 20 جایگزین شده؛ زیرا برخلاف مدل پرو، در این گوشی نیازی به تعبیه حسگرهای تشخیص چهره در برش بالای نمایشگر نبوده است.

نکته جالب توجه دیگری که این منبع به آن اشاره کرده، وضوح 2244 در 1080 پیکسل و سایز 6.43 اینچی صفحه نمایش دستگاه است که در صورت صحت این ادعا، مدل استاندارد هواوی میت 20 صفحه نمایش بزرگتری از مدل پرو خواهد داشت؛ چرا که گفته می‌شود هواوی میت 20 پرو دارای یک پنل خمیده 6.3 اینچی خواهد بود.

با نگاه به تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 وجه تمایز دیگری که بین این دو پرچمدار می‌توان قائل شد، چیدمان ماژول دوربین سه‌گانه‌ی دو دستگاه در پنل پشتی است.

تصاویر مطبوعاتی هواوی میت 20 با ناچ قطره‌ای فاش شد

هواوی میت 20 پرو و هواوی میت 20

در حالی که در تصاویر منتسب به میت 20 پرو، فلش LED دوربین را در گوشه‌ی سمت چپ ماژول مربعی شکل دیده بودیم، ظاهرا محل قرارگیری آن در میت 20 به سمت راست منتقل شده است. چه بسا دلیل چنین طراحی متفاوتی، این باشد که کاربران راحت‌تر بتوانند دو دستگاه را از یکدیگر تشخیص دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت