به فغانی تبریک می‌گویم/ نکونام: مقابل تیم پرمهره سپاهان جنگنده بودیم


به فغانی تبریک می‌گویم/ نکونام: مقابل تیم پرمهره سپاهان جنگنده بودیم

سرمربی تیم نساجی مازندران معتقد است سپاهان توانایی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد.

به گزارش "ورزش سه" جواد نکونام پس از پایان بازی مقابل سپاهان در کنفرانس خبری اش گفت: همه دوستان بازی را دیدند. می دانستیم اگر سپاهانی ها از کناره ها نتوانند بازی کنند رو به بازی مستقیم می آورند. نکته ای که وجود دارد این است که پس از گل زود هنگامی که دریافت کردیم از هم پاشیده نشدیم. منسجم بودیم و ادامه دادیم. سپاهان تیم پر مهره ای است که از مدعیان قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر به شمار می رود. به نظرم هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند اما بر این عقیده هستم که این سپاهان کار را برای هر حریفی دشوار می کند.

نکونام در خصوص ضربات پنالتی گفت:«ما برای ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم. به نظرم بازیکنی که پشت ضربه پنالتی می ایستد باید روحیه و جنگندگی لازم برای زدن این ضربه را داشته باشد.

نکونام در بخش دیگری از حرف هایش به کمبود بازیکن در نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: ما جدا از لیگ برتر برای بازی در جام حذفی هم بازیکن کم داشتیم. دو بازیکن مصدوم را همراه خودمان نیاوردیم و دیروز و امروز هم دو بازیکن را از لیست خارج کردیم.ضمن اینکه دو مهاجم ما هم سرما خورده بودند و شما دیدید که یکی از آنها اصلا ثابت بازی نکرد. توفیق اجباری برای بازیکنان جوانتر تیم بود که به میدان بروند. توان ما همین بود اما خیلی خوب بازی کردیم و مقابل سپاهان جنگیدیم. تیمی که باز هم می گویم مدعی قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است.


سرمربی نساجی مازندران در پایان درباره قضاوت فغانی در این بازی گفت: فغانی یک سر و گردن از فوتبال ایران بالاتر است. او قضاوت های مهمی در جام جهانی و بین قاره ای انجام داده است و با شخصیتی که دارد به خوبی کنترل بازی را در دست گرفته بود. قضاوت او ایرادی نداشت و من تبریک می گویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها