بیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش


 در این مقاله می خواهیم درباره بیوگرافی محسن کیایی اطلاعاتی در اختیار شما هنر دوستان قرار دهیم. همچنین عکس های جالبی از وی و همسرش در پست قرار دادیم، به شما پیشنهاد می کنم ادامه مطالب را بخوانید و  از دیدن عکس ها لذت ببرید.  بیوگرافی محسن کیایی محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد شهریور ماه 1360 در تهران است. ایشان بازیگر و برادر کارگردان...

در این مقاله می خواهیم درباره بیوگرافی محسن کیایی اطلاعاتی در اختیار شما هنر دوستان قرار دهیم. همچنین عکس های جالبی از وی و همسرش در پست قرار دادیم، به شما پیشنهاد می کنم ادامه مطالب را بخوانید و از دیدن عکس ها لذت ببرید.

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد شهریور ماه ۱۳۶۰ در تهران است. ایشان بازیگر و برادر کارگردان معروف مصطفی کیایی است. شروع بازیگری محسن کیایی از سال ۷۹ در فیلم رویای گلی بود؛ اما اولین فیلم سینمایی که ایشان در آن به ایفای نقش پرداختند، بعد از ظهر سگی در سال ۸۸ بود.

بیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش

او در فیلم های متعددی باری کرده است. محسن کیایی در سریال راه در رو که در نوروز ۹۰ پخش شد به اوج شهرت رسید. او همچنین در در سریال پرده نشین محبوبیتش را بیشتر کرد. نقش هایی که وی در سریال پرده نشین و فیلم سینمایی بارکد بازی کرده است، نسبت به دیگر نقش های وی در سریال های دیگر متفاوت است.

محسن کیایی در سن ۲۴ سالگی ازدواج می کند. همسر وی سهیلا امیر حسینی است که ایشون عکاس و گریمور است. او درباره همسرش می گوید: من و همسرم در زندگی خیلی خوشبخت هستیم، همسرم در کارهای هنری و نیز در فیلمنامه نویسی مرا تشویق می کند.

بیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش

عکس محسن کیایی و همسرش سهیلا امیر حسینیبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش

عکس دونفره محسن کیایی و همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش

محسن کیایی و همسر وی سهیلا امیر حسینیبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش

عکس دسته جمعی محسن کیایی در کنار منوچهر هادی و همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش

بیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرشبیوگرافی محسن کیایی و عکس های جدید با همسرش

علاقه مندی های محسن کیایی

او از اسطوره های زندگی و علاقه هایش می گوید: او عاشق پرسپولیس و احمد رضا عابدزاده و بوفون است. دوستان صمیمی وی مهدی طارمی و محسن مسلمان هستند. او می گوید به فوتبال به شدت علاقه مند است وقت خود را بیشتر مواقع با دیدن فوتبال سپری می کند. او به نقش های نو و تجربه های جدید علاقه مند است. او به حاشیه سازی هیچ علاقه ای ندارد.

در تکمیل بیوگرافی محسن کیایی باید گفت ایشان علاقه ای به دیده شدن ندارد، چرا که نمی تواند به راحتی اطرافیانش و مردم عادی زندگی کند و همواره در معرض دید مردم است.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل