قربانی: هروقت تیم به صدر جدول رسید استعفا میدهم / سردار بوکان این فصل توانایی صعود به لیگ یک را دارد


قربانی: هروقت تیم به صدر جدول رسید استعفا میدهم / سردار بوکان این فصل توانایی صعود به لیگ یک را دارد

سرمربی سردار بوکان در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: در این فصل توانایی صعود به لیگ یک را داریم.

به گزارش فرتاک ورزشی،

پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی در رابطه شرایط این تیم گفت:به لحاظ فنی هنوز به ایده آلی که مد نظر من بوده نرسیدیم ولی هفته به هفته بیشتر تمرین میکنیم و بهتر میشویم.

پیروز قربانی گفت : کاسپین قزوین تیم خوبی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد، ما هم شناخت نسبی به این تیم داریم اما برای من مهم است که تیم خودم به شرایط ایده آل نزدیک شود. تیم از لحاظ فنی ضعف هایی دارد که انشاالله ظرف هفته های آتی برطرف خواهد شد.

وی افزود : تیم ما به تدریج شکل گرفت و به همین دلیل نیاز به بازیهای تدارکاتی زیادی داریم و با توجه به این که در تهران تیم های زیادی حضور دارند این امکان برای ما فراهم است و متاسفانه این شرایط در بوکان مهیا نیست؛ ضمن اینکه مشکلاتی از بیرون برای ما به وجود آوردند که بنده به خاطر تیم ترجیح دادم تمرینات در تهران برگزار شود. در حال حاضر هم اگر متوجه شوم تصمیمات من به ضرر تیم می باشد، تصمیماتم را تغییر میدهم.

سرمربی سردار بوکان در پایان افزود: مدیرعامل تیم و دیگر مسئولین تیم تمام تلاش خودشان را برای موفقیت تیم انجام داده‌اند، سردار بوکان این فصل توانایی صعود به لیگ یک را دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد، اما همین جا اعلام میکنم که هروقت تیم به صدر جدول رسید، (که به نظرم طی سه یا چهار هفته آینده اتفاق می افتد) فردای آن روز استعفایم را تقدیم مدیرعامل تیم میکنم تا دوستانی که ادعای مربیگری دارند به تیم بیایند.

مصاحبه : امیررضا رضایی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی