فروش آیفون XS و XS مکس بالاتر از آیفون ایکس است!


فروش آیفون XS و XS مکس بالاتر از آیفون ایکس است!

رسانه کلیک – اپل پرچمداران جدید خود را روانه بازار کرده است. بر اساس گزارشی جدید، فروش آیفون XS و XS مکس بالاتر از آیفون 10 در سال گذشته است. اپل با معرفی گوشی های هوشمند جدید خود، فروش بالایی را در بازار تجربه می کند. سال گذشته این کمپانی از گوشی آیفون 10 با […] نوشته فروش آیفون XS و XS مکس بالاتر از آیفون ایکس است! اولین بار در رسانه کلیک...

رسانه کلیک – اپل پرچمداران جدید خود را روانه بازار کرده است. بر اساس گزارشی جدید، فروش آیفون XS و XS مکس بالاتر از آیفون 10 در سال گذشته است.

اپل با معرفی گوشی های هوشمند جدید خود، فروش بالایی را در بازار تجربه می کند. سال گذشته این کمپانی از گوشی آیفون 10 با طراحی متفاوت در مقایسه با دستگاه های گذشته خود رونمایی کرد؛ با این حال نتوانست به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند.

ماه گذشته میلادی شرکت اپل پرچمداران جدید خود، آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS مکس را در معرض دید عموم قرار داد. بر اساس گزارشی جدید، فروش آیفون XS و XS مکس در مقایسه با آیفون ایکس بالاتر است.

این گزارش جدید که توسط Flurry منتشر شده، فروش پرچمداران اپل در هفته اول عرضه را بررسی کرده است. ظاهرا فروش آیفون XS و XS مکس در هفته اول عرضه در مقایسه با گوشی های آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس بالاتر بوده است.

فروش آیفون XS و XS مکس بالاتر از آیفون ایکس است!

بر اساس این گزارش، اپل در هفته اول عرضه پرچمداران جدید خود به 7 درصد درآمد بیشتر در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال گذشته میلادی دست پیدا کرد.

اپل در گذشته میزان فروش هفته اول خود را اعلام می کرد؛ با این حال در سال های اخیر شاهد عدم انتشار گزارشی از سوی این کمپانی بودیم. انتظار می رود اپل در ماه آینده میلادی گزارش مالی خود را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

اپل در ادامه سال جاری میلادی گوشی آیفون XR را روانه بازار می کند. به احتمال زیاد این محصول فروش بالایی در بازار خواهد داشت. این دستگاه از دوربین اصلی تکی بهره می برد و به نمایشگر LCD مجهز شده است. در همین راستا اپل گوشی آیفون XR را با قیمت پایین تری در اختیار کاربران قرار می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها