فروش یک آئودی A8 L مدل 2002 بسیار تمیز


فروش یک آئودی A8 L مدل 2002 بسیار تمیز

این آئودی A8 L مدل 2002 با وجود سن بالا، به‌طور کامل مورد بازسازی و ارتقاء قرار گرفته و به همین دلیل با وجود اینکه شانزده سال سن دارد، صفرکیلومتر به نظر می‌رسد. این خودرو دوباره رنگ‌آمیزی شده و در آن چراغ‌های جلو و عقب جدید، مه شکن‌های جدید، تریم جدید، شیشهٔ جلوی جدید و... نوشته فروش یک آئودی A8 L مدل 2002 بسیار تمیز به صورت اختصاصی برای مجله...

این آئودی A8 L مدل 2002 با وجود سن بالا، به‌طور کامل مورد بازسازی و ارتقاء قرار گرفته و به همین دلیل با وجود اینکه شانزده سال سن دارد، صفرکیلومتر به نظر می‌رسد. این خودرو دوباره رنگ‌آمیزی شده و در آن چراغ‌های جلو و عقب جدید، مه شکن‌های جدید، تریم جدید، شیشهٔ جلوی جدید و پنجره‌های دودی بکار رفته است. علاوه بر این، این سدان لوکس آلمانی به رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی با لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت جدید، فنرهای کم‌ارتفاع‌تر و کمک‌های قابل تنظیم Bilstein هم مجهز شده است درحالی‌که کالیپرهای ترمز جلوی برمبو هشت پیستونه را هم از مدل‌های RS آئودی گرفته است.

فروش یک آئودی A8 L مدل 2002 بسیار تمیز

داخل این A8 L هم به‌طور کامل از نو تودوزی شده و تجهیزاتی چون غربیلک فرمان سه پرهٔ جدید متعلق به مدل S8، نمایشگر پایونر و کمپرسور تهویهٔ جدید نیز به آن اضافه شده است. در کابین این خودرو همچنین تقریباً در همه‌جا تریم چوبی کار شده که بیشتر آن در کنسول میانی دیده می‌شود. این در حالی است که سرنشینان عقب هم فضای پای بسیار زیادی در اختیار دارند.

فروش یک آئودی A8 L مدل 2002 بسیار تمیز

در زیر کاپوت این A8 L یک پیشرانهٔ 4.2 لیتری V8 قرار دارد که تاکنون 151 هزار کیلومتر کار کرده است؛ اما این موتور به واشرهای جدید، سیستم احتراق جدید، تسمه تایم نو، پمپ آب جدید و پمپ هیدرولیک جدید مجهز شده و سیستم خنک‌کنندهٔ آن‌هم بازسازی شده است. علاوه بر این، گیربکس تیپ‌ترونیک خودرو هم با یک نمونهٔ جدید تعویض شده است. برای این آئودی A8 L فوق‌العاده تمیز قیمت 21 هزار دلار اعلام شده اما با وجود همهٔ این تغییرات و بازسازی‌ها هنوز خریداری برای آن پیدا نشده است.

فروش یک آئودی A8 L مدل 2002 بسیار تمیز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت