ریزش کوه در محور هراز


ریزش کوه در محور هراز

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به وقوع حادثه برای راننده خودروی پراید بر اثر ریزش کوه در محور هراز گفت: هم اکنون محور‌های مواصلاتی استان لغزنده است.

ریزش کوه در محور هراز
سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: تمامی محور‌های اصلی استان باز است و با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محور‌های کوهستانی بیشتر می‌شود لازم است مسافران از تردد‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند.

وی افزود: بارش‌ها از روز گذشته ترافیک سنگینی در محور‌های مازندران ایجاد کرد که مسافران با دشواری به مقصد‌های خود بازگشتند و در حال حاضر وضعیت عادی تردد در محور‌های استان برقرار است.

قدمی با اشاره به ادامه بارندگی‌ها در مازندران افزود: سطح محور‌ها لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان به رعایت مسائل ایمنی دقت کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: به دلیل وقوع سیلاب جاده سلیمان آباد در شهرستان رامسر و راه ارتباطی شیرود - تنکابن مسدود شده که با تلاش ماموران راهداری محور شیرود بازگشایی شد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج