مرحله نهایی رزمایش محرم فردا در منطقه کامیاران برگزار می شود


فرمانده  نیروی زمینی سپاه از برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم نیروی زمینی سپاه، فردا (یکشنبه)در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو خبر داد.

مرحله نهایی رزمایش "محرم" فردا در منطقه کامیاران برگزار می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور گفت: پس از برگزاری دو رزمایش امنیتی در جنوب شرق و رزمایش امنیتی سال گذشته در منطقه اشنویه و ارتفاعات کفارستان که دارای نتایج بسیار خوبی بود ، مرحله نهایی رزمایش امنیتی محرم در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو برگزار می شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد : مرحله نخست این رزمایش با استفاده از 70 درصد یگانهای قرارگاه حمزه سید الشهداء‌( علیه السلام ) مستقر در کردستان از 5 روز گذشته آغاز شده است و فردا مرحله نهایی آن به انجام می رسد.
وی افزود: مراحل انجام این رزمایش با فراخوان گردان های بسیج بیت المقدس ،‌امام حسین (ع) ، کوثر استان کردستان آغاز شده و همزمان یک مرحله رزمایش دفاع شهری با حضور یگان های انتظامی ، مرزبانی و بسیجیان انجام گرفته که فردا در ارتفاعات شاهو استان کردستان و منطقه کامیاران مرحله نهایی آن انجام خواهد شد.
سردار پاکپور با تشریح اهداف رزمایش محرم اظهار کرد: در این رزمایش امنیتی نیروهای عمل کننده آموزش های خود را در یک میدان واقعی تمرین و همزمان مناطق مورد علاقه ضد انقلاب را نیز پاکسازی خواهند کرد.
سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) نیز پیرامون برگزاری رزمایش "محرم" اظهار داشت : مردم و جوانان غیور استان کردستان سالهای متمادی در کنار رزمندگان اسلام همیشه حاضر به مبارزه بوده اند و با گذشت 40 سال از انقلاب، پیشمرگان کرد بصورت فعال برای مبارزه با عوامل ضد انقلاب حاضر و آماده هستند که این مهم نشانگرحضور فعال و حماسی مردم و بسییجان این استان در فراخوان سراسری نیروهای بسیج است.وی تاکید کرد : شهدای پیشمرگ کردستان با خون خود امنیت را به این مناطق هدیه داده اند و همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم.
سردار اصانلو در پایان خاطرنشان کرد : در حقیقت شهدای این مناطق جزو شهدای شاخص کشور هستند که در راه دفاع از انقلاب اسلامی خون خود را هدیه کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز