طاهری: قائدی روح بزرگی دارد/ دفاع تیمی ما ضعیف است


طاهری: قائدی روح بزرگی دارد/ دفاع تیمی ما ضعیف است

بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش بسیار زیادی کردیم و تا حدودی هم در کارمان پیشرفت داشتیم.

به گزارش جی پلاس؛ بیژن طاهری پس از پیروزی 2 بر یک تیم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تلاش بسیار زیادی کردیم و تا حدودی هم در کارمان پیشرفت داشتیم. به این دلیل که از ابتدای راه از صفر شروع کردیم و بسیاری از بازیکنان‌مان نبودند.

وی افزود: امروز آنالیز خیلی خوبی از حریف داشتیم و مقابل تیمی که بازیکنان ما را خسته کرد، خوب بازی کردیم. با توجه به آنالیزی که داشتیم می‌توانستیم در نیمه اول گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما به خاطر جو بازی این اتفاق رخ نداد. با این حال با داشتن بازیکنان با تجربه توانستیم برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش راضی است یا نه، اظهار داشت: بله، ما از بچه‌ها راضی هستیم. خط دفاعی ما نه، اما دفاع تیمی ما یک مقدار ضعف دارد که آن هم با کار کردن در تمرینات در هفته‌های آینده این مشکل را حل خواهیم کرد.

طاهری در خصوص تعویض مهدی قائدی و اینکه چرا تعویض دفاعی انجام دادند و گویا مهدی قائدی هم نسبت به تعویضش معترض بود، گفت: شما دیده‌اید در یک بازی بین‌المللی این اتفاق در دقیقه دوم بازی رخ می‌دهد. مثلا دروازه‌بان اخراج می‌شود و مهاجم را بیرون می‌کشند. ما قائدی را بیرون کشیدیم، اما صیادمنش و باقری را در زمین داشتیم که کمتر از قائدی نیستند. ما قائدی را تعویض کردیم و شاید سن کمی دارد، اما روح او بزرگ است. می‌گفتند بازی قبلی بطری آب را زمین کوبیده، اما امروز با لبخند از زمین بیرون آمد.

وی در خصوص مسائل داوری اظهار داشت: ما نسبت به عملکرد داور اعتراض کردیم. آقای سیدعلی دور خوبی است، اما نباید تحت تأثیر جو بازی باشد. باشگاه نامه رسمی و اعتراضی خود را به ناظر بازی ارائه کرده است.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا نسبت به داوری اعتراض دارد، گفت: یکی از مشکلات داوری است. کجای دنیا بلندگو دست هواداران است و پشت نیمکت و پشت سر مربی حریف فریاد می‌زنند. هر کجا هم باشد، اینجا که شهر اولین‌هاست، نباید اینطور باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس