با درخشش الکسیس و پوگبا / یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص از تنگنای اخراج


با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

منچستریونایتد در دیدار ی جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 نیوکاسل را از پیش رو بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که یونایتدها در ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند، در نهایت با بازگشتی دیدنی، توانستند به سه امتیاز برسند تا کابوس اخراج حداقل برای یک هفته از بالای سر آقای خاص دور شود.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیتی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 7، نیوکاسل روی اولین موقعیت جدی بازی به گل رسید. روی یک پاس در عمق از آیوزه پرز بود که کندی در محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد و در حالی که اشلی یانگ را پیش رو داشت، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

بازیکنان منچستریونایتد هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که نیوکاسل در دقیقه 10 به گل دوم رسید. روی پاس جونجو شلوی بود که یوشینوری موتو در محوطه جریمه یونایتد صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه با یک حرکت فریبنده، دو مدافع حریف را محو کرد، با ضربه ای محکم، توپ را به قعر دروازه دخیا فرستاد.

بعد از این گل بازیکنان یونایتد که دیگر چیزی برای ازدست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما عملکرد آشفته آنها مانع از ایجاد موقعیت شد و در مقابل بازیکنان میهمان به دنبال زدن گل سوم روی ضدحملات بودند. بهترین موقعیت بازیکنان نیوکاسل برای زدن گل سوم در دقیقه 33 ایجاد شد اما ضربه سر موتو را دخیا به هر شکل ممکن مهار کرد.

تلاش بازیکنان یونایتد در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

منچستریونایتد نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و مروان فلینی به جای مک تومینای به بازی رفت. این نیمه را شیاطین سرخ بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 به گل برسند اما بعد از اینکه شوت سرکش پل پوگبا را دروازه بان نیوکاسل دفع کرد، توپ برگشتی را نمانیا ماتیچ با بی دقتی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

فشار حملات یونایتدها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 55، این تیم بار دیگر در آستانه باز کردن دروازه نیوکاسل قرار گرفت اما ضربه سر مارکوس راشفورد روی ارسال دیدنی پوگبا، از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت بازیکنان نیوکاسل بودند که یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه دخیا ایجاد کنند. از جمله در دقیقه 59 که کندی بعد از عبور از اسمالینگ، می توانست گل سوم را وارد دروازه شیاطین سرخ کند اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بار دیگر بازیکنان منچستریونایتد ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 70 به گل رسیدند. روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه نیوکاسل بود که خوان ماتا با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

تیم میهمان می توانست خیلی زود بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما در نهایت این دخیا بود که مانع از گلزنی مت ریچی شد. فشار حملات یونایتد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 74 این تیم صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما واکنش های عالی دوبرووکا، مانع از گلزنی فلینی و اسمالینگ شد.

اما سرانجام شاگردان مورینیو سرانجام در دقیقه 76 به گل دوم رسیدند. روی همکاری عالی با پوگبا، این آنتونی مارسیال بود که صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، دروازه نیوکاسل را باز کرد.

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

باز هم شاگردان رافا بنیتس خیلی سریع به این گل خورده واکنش نشان دادند و نزدیک بود یک دقیقه بعد بار دیگر پیش بیفتند ولی باز هم مدافعان یونایتد مانع از باز شدن دروازه تیم شان شدند.

در دقایق پایانی شاگردان مورینیو تلاش زیادی کردند تا به گل برتری برسند و چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 90، بالاخره الکسیس سانچس توانست گل برتری شیاطین سرخ را به ثمر برساند. روی یک ارسال از اشلی یانگ بود که ستاره شیلیایی یونایتد با ضربه سری دیدنی، دروازه را باز کرد.

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

در دقایق اضافه، بازیکنان نیوکاسل تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما بازیکنان یونایتد به خوبی بازی را کنترل کردند و بازی با همان نتیجه 3-2 به سود این تیم به پایان رسید.

منچستریونایتد با این پیروزی 13 امتیازی شد و در رتبه هشتم جدول قرار گرفت؛ جایگاهی که اگرچه با ایده آل این تیم فاصله دارد اما این نتیجه حداقل می تواند مورینیو برای مدت بیشتری روی نیمکت شیاطین سرخ حفظ کند.

شرح گل ها:


1-0: شلوی، بازیکن سابق منچستر از میانه مین یک پاس در عمق را برای کندی ارسال کرد و این مهاجم با یک دریبل و شوت فنی زیبا گل اول را برای نیوکاسل به ثمر رساند.


2-0: پرز، دیگر مهاجم نیوکاسل از سمت راست زمین سانتری را به داخل محوطه جریمه انجام داد که موتو هافبک جوان و ژاپنی نیوکاسل با یک چرخش و شوت پای چپ پل دوم را وارد دروازه دخیا کرد و آب سردی بر پیکره شیاطین سرخ ریخته شد.

2-1: منچستری‌ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شدند و خوان ماتا با ضربه‌ای زیبا تور دروازه نیوکاسل را به لرزه درآورد.

2-2: پل پوگبا با ارسال یک پاس استثنایی مارسیال را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که این مهاجم فرانسوی با شوت زیباش گل دوم را وارد دروازه نیوکاسل کرد.

3-2: گللللللل..... عجب بازی‌ای! باز هم کامبک. پوگبا یک پاس کوتاه برای یانگ ارسال و این بازیکن با سانتر دقیقش در دهانه دروازه سانچز را صاحب موقیعتی کرد و مهاجم اهل شیلی منچستر گل سوم را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

دقایق حساس:

دقیقه 4: اشلی یانگ از سمت راست زمین سانتر خطرناکی را به محوطه جریمه انجام داد که توپ از کنار لوکاکو به بیرون رفت.
دقیقه 15: شلوی، هافبک سابق منچستری‌ها از پشت محوطه جریمه شوت فنی را به سمت دروازه شلیک کرد که دخیا با واکنشی زیبا آن را به بیرون فرستاد.
دقیقه 18: مورینیو در تعویضی زودهنگام و عجیب بایلی را از زمین بیرون کشید و ماتا را جایگزین وی کرد.
دقیقه 22: ماتا سانتری را بر روی دروازه انجام داد و ضربه سر رشفورد از کنار دروازه به شکل خطرناکی بیرون رفت.

دقیقه 29: مارسیال سانتر خوبی را به محوطه جریمه انجام داد که کسی از بازکنان منچستر از این موقعیت استفاده نکرد.

دقیقه 33: بازیکن جوان ژاپنی نیوکاسل باز هم صاحب موقعیت در محوطه جریمه شد که ضربه سر خطرناک موتو را دخیا به سختی مهار کرد.

دقیقه 37: بازیکنان منچستر که خیلی زود دو گل دریافت کردند، با از دست دادن تمرکز اشتباهات فردی فراوانی را انجام می‌دهند.

دقیقه 41: دیامه، هافبک سیه چرده نیوکاسل با توپ گیری در میانه زمین تا پشت محوطه جریمه پیش رفت اما شوت آرامش در اختیار دخیا قرار گرفت.

دقیقه 42: پوگبا پس از انجام یک کار ترکیبی با لوکاکو پشت محوطه جریمه صاحب فرصتی شوتزنی شد که ضربه آرام این بازیکن در اختیار دروازه‌بان نیوکاسل قرار گرفت.

دقیقه 45: منچستری‌ها از سمت راست زمین کرنری را ارسال کردند که موتو از نیوکاسل آن را دفع کرد و بازیکنان قرمزپوش معتقد بودند توپ به دستان این بازیکن ژاپنی برخورد کرده است.

دقیقه 46: لوک شاو در میانه زمین خطایی را انجام داد و با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 46: دومین تغییر مورینیو در ابتدای نیمه دوم رقم خورد و فلینی به جای مک تومینای وارد زمین شد.

دقیقه 51: پوگبا از پشت محوطه جریمه شوت خطرناکی را روانه دروازه کرد که با واکنش دوبراکاوا همراه شد و در ادامه ماتیچ از شش قدم دروازه خالی را باز نکرد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: یدین، بازیکن سرعتی نیوکاسل با توپ ربایی از بازیکنان استقلال نفوذی را به زمین منچستر انجام داد که در میانه زمین با خطای پوگبا متوقف شد و داور با کارت زردی این هافبک فرانسوی را جریمه کرد.

68: کندی ستاره نیوکاسل به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و مورفی جای او را در میانه میدان گرفت.

دقیقه 74: منچستر با انجام یک بازی تاکتیکی تا پشت محوطه جریمه نیوکاسل پیش رفت که شوت فلینی را دوبراکاوا به زیبایی دور کرد و در ادامه بار دیگر پوگبا در محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد که برگردون او در اختیار سنگربان نیوکاسل قرار رگفت.

19:50: هواداران یونایتد روی اعصاب مورینیو! (عکس)

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

19:40: هواداران یونایتد آماده ورود به استادیوم اولدترافورد

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

19:20: اگر داوید دخیا امشب موفق به ثبت کلین شیت شود، مورینیو می تواند به کسب 3 امتیاز امیدوار باشد.

ترکیب اصلی 2 تیم اعلام شد:

منچستریونایتد: دخیا- یانگ- اسمالینگ- شاو- بایی- مک تومینای- ماتیچ- پوگبا- راشفورد- لوکاکو- مارسیال

نیوکاسل: دوبراکاوا- یدین- لاسلاس- فرناندز- مانکوییلو- شلوی- دیامه- ریچی- پرز- کندی- موتو

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

17:43: اولدترافورد، کمتر از سه ساعت تا شروع بازی سرنوشت ساز.

17:05: مورینیو هتل لووری، هتل محل اقامتش را به مقصد ورزشگاه اولدترافورد ترک کرد.

16:38: مدیریت یونایتد مورینیو را در قطع همکاری روی فاریا(دستیار اول) مقصر می داند.

16:14: لی دیکسون: اخراج مورینیو ساده ترین راه حل برای خروج از بحران است.

15:40: ماتئو دالوت امروز در سمت راست به جای والنسیا بازی خواهد کرد و سیستم یونایتد نیز 3-3-4 خواهد بود.

15:30: آنتونیو والنسیا از فهرست یونایتد برای بازی برابر نیوکاسل خارج شد. او در توئیتر خود نوشت:« موفق باشید بچه ها.»

15:15: مارکوس راشفورد احتمالا از ابتدا در ترکیب یونایتد قرار خواهد گرفت.

بنیتس: امیدوارم در الدترافورد خوشحالی V را اجرا کنم

رافائل بنیتس، سرمربی نیوکاسل ابراز امیدواری کرد که بتواند در دیدار امشب، خوشحالی جنجالی را به نمایش بگذارد.

کنفرانس مطبوعاتی جنجالی در سه و نیم دقیقه

کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته مورینیو باز هم پرحاشیه بود. اینکه او تصمیم گرفت ساعت 8 صبح مقابل خبرنگاران قرار بگیرد، نشان می داد که آقای خاص باز هم یک بازی روانی را آغاز کرده. او که چند روز قبل در کنفرانس مطبوعاتی دیدار مقابل والنسیا، گزارش خبرنگار سان را زیر سوال برده، انتظار نداشت با واکننش نیل کاستیس، روبرو شود اما سوال این خبرنگار باعث شد تا آقای خاص کنفرانس مطبوعاتی را ترک کند. شرح کامل این اتفاق را اینجا بخوانید:

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

چرا دیدار امشب سرنوشت ساز است؟

از همان تابستان پرحاشیه، مشخص بود که فصل سوم حضور مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد پرالتهاب خواهد بود اما کمتر کسی تصور می کرد که احتمال اخراج او اینقدر زود قوت بگیرد. اما نتایج ضعیف از یک سو و بالا گرفتن اختلافاتش با بازیکنان، حالا آقای خاص را روی لبه تیغ قرار داده است.

میرر ادعا کرد که نتیجه دیدار مقابل نیوکاسل تاثیری در سرنوشت او نخواهد داشت و او به هر حال پس از این دیدار اخراج می شود. اما اسکای به نقل از مدیران منچستریونایتد این خبر را تکذیب کرد. اما آنچه غیرقابل انکار است، این است که در صورت شکست مقابل نیوکاسل، بسیار بعید است که بار دیگر این مربی پرتغالی را روی نیمکت منچستریونایتد ببینیم.

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

تیم او از جام اتحادیه حذف شده، در لیگ قهرمانان، در خانه نتوانست والنسیا را شکست بدهد و یک باخت دیگر در لیگ برتر، عملا بحران در الدترافورد را به بالاترین حد خواهد رساند. هرچند پس از شکست 3-0 مقابل تاتنهام، هواداران در الدترافورد تیم شان را تشویق کردند اما بعید است در صورت تکرار آن نتیجه، یا شکست با هر نتیجه ای، دیگر خبری از حمایت باشد.

در حال حاضر تنها ستاره های سابق باشگاه هستند که در رسانه ها همچنان از ادامه حضور او در منچستریونایتد دفاع می کنند ولی بالا گرفتن نارضایتی از آقای خاص در رختکن تیم، بیش از هرچیز دیگر او را به سمت درهای خروجی باشگاه نزدیک کرده است.

مورینیو- بنیتس؛ تاریخچه ای از تحقیر

در چنین شرایطی، او باید امشب مقابل مردی قرار بگیرد که در سال های مربیگری اش، بیش از همه تیغ تیز طعنه های او را تحمل کرد.

رابطه مورینیو و بنیتس از همان اولین سال حضور آقای خاص روی نیمکت چلسی آغاز شد؛ وقتی آبی ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول قرار گرفتند و در نهایت شاگردان بنیتس با یک گل مشکوک به پیروزی رسیدند. در پایان بازی، مورینیو بی رحمانه به بنیتس حمله کرد و گفت:" خب شما هم جای داور باشید و وقتی در یک سمت یک مربی خوش تیپ و موفق ببینید و در سمت دیگر، یک مربی چاق و کچل، معلوم است دلتان برای کدام یک می سوزد و به سود کدام سوت می زنید؟"

با درخشش الکسیس و پوگبا /  یونایتد 3- نیوکاسل 2؛عبور خاص  از تنگنای اخراج

و این نیش و کنایه های مورینیو در مورد بنتیس سال ها و سال ها ادامه پیدا کرد؛ به ویژه اینکه مربی اسپانیایی بعد از او روی نیمکت اینتر نشست و مدتی هم هدایت چلسی را برعهده گرفت؛ تیم هایی که بازیکنان و هواداران بهترین روزهای شان را حداقل در یک دهه پیش از آن، زیر نظر آقای خاص سپری کرده بودند.

اما امشب بنیتس می تواند انتقام همه آن طعنه ها و جملات نیش دار را بگیرد؛ با یک پیروزی و امضا کردن حکم اخراج مورینیو.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022