به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه با تیم ملی بولیوی توسط کارلوس کی‌ روش منتشر شد. در این لیست اسم 15 لژیونر هم به چشم می‌خورد.

دروازه‌بان‌:

امیر عابدزاده:

وی سنگربان تیم ماریتیمو پرتغال است که توانسته عملکرد بسیار خوبی به نمایش بگذارد. عابدزاده با سیوهای فوق العاده خود مورد توجه بسیاری از رسانه های پرتغالی قرار گرفت و در 14 بازی برای این تیم به میدان رفت. وی سیوهای بسیار خوبی در رده باشگاهی داشت. در دیدار پورتو مقابل ماریتیمو توانست عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد. حضور کاسیاس به عنوان دروازه بان تیم پورتو و عابدزاده به عنوان دروازه بان ماریتیمو از نکات جالب این بازی بود.عملکرد عابدزاده در دیدار تدارکاتی ایران مقابل ازبکستان بسیار چشمگیر بود.

خط دفاعی:

صادق محرمی:

وی 8 بازی برای دیناموزاگرب کرواسی به میدان رفت. انتظارات از بازیکن بسیار است. حضور وی برای سال نخست در تیم اروپایی عملکردی متوسط بود. این بازیکن در آینده جای پیشرفت بیشتری در تیم دیناموزاگرب کرواسی دارد.

مرتضی پور علی گنجی:

پورعلی گنجی بازیکن اسبق تیم فوتبال السد در نقل و انتقالات تابستانی به تیم فوتبال یوپن بلژیک پیوست و توانست در 3 بازی یک گل برای این تیم به ثمر برساند.

محمدرضا خانزاده:

خانزاده سابقه بازی در باشگاه‌های راه‌آهن، پرسپولیس و ذوب‌آهن و همچنین تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال، زیر ۲۰ سال، زیر ۲۲ سال و تیم ملی فوتبال ایران را دارد. او همچنین در جام جهانی ۲۰۱۴،جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵،جام جهانی ۲۰۱۸حضور داشته است؛ اما در تمامی این سه تورنمنت معتبر در تمامی بازی‌ها نیمکت نشین بوده است. وی در الاهلی هنوز نتوانست به میدان برود.

سید مجید حسینی:

مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل عملکرد بسیار خوبی که در رقابت های جام جهانی به نمایش گذاشت مورد توجه تیم ترابوزان اسپور ترکیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست. وی چهار بازی برای ترابوزان به میدان رفت.

میلاد محمدی:

وی در بهمن ماه ۱۳۹۴، به تیم احمد گروزنی روسیه پیوست. محمدی قبل از عضویت در باشگاه گروزنی عضو تیم راه آهن تهران بود. وی 58 بازی برای این تیم به میدان رفت و توانست دو گل به ثمر برساند.

خط میانی:

سعید عزت اللهی:

وی اکنون در باشگاه ردینگ بازی می‌کند. او پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکومادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌است. او در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او هم اکنون در تیم فوتبال ردینگ انگلیس مشغول فعالیت می باشد. عزت اللهی در این تیم سه بازی به میدان رفته است.

وحید امیری:

وی همانند مجید حسینی به دلیل عملکرد بسیار خوبی که از خود در رقابت های جام جهانی روسیه به نمایش گذاشت مورد توجه تیم ترابوزان ترکیه قرار گرفت. امیری 4 بازی برای ترابوزان به میدان رفت.

امید ابراهیمی:

وی سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، شهرداری بندرعباس وبانک ملی را در کارنامه خود دارد. ابراهیمی بعد از درخشیدن در بازی‌های جام جهانی با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال الاهلی قطر پیوست. وی تاکنون 6 بازی برای الاهلی به میدان رفت.

سامان قدوس:

سامان قدوس در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال آمیان در لیگ ۱ بازی می‌کند. او در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی فوتبال سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت. او پس از چند روز دعوت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم انجام داد.وی در تیم آمیان فرانسه در 6 بازی دو گل به ثمر رساند.

مهاجمان:

سردار آزمون:

انتقادهای بسیاری به نحوی بازی آزمون در رقابت های جام جهانی انجام شد و این بازیکن تصمیم گرفت از تیم ملی کناره گیری کند. وی که در لیست کی روش قرار دارد در 35 بازی روبین کازان 8 گل به ثمر رساند.

کریم انصاری‌فرد:

کریم انصاری‌فرد از بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است. وی همچنین در نخستین بازی ملی خود در ردهٔ بزرگسالان، برابر تیم ملی ایسلندتنها گل بازی و نخستین گل ملی خود را ثبت نمود. کریم انصاری‌فرد تک گل بازی ایران - کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر (۲۰۱۱) را به ثمر رساند. در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز در دیدار ایران و پرتغال، او تک گل ایران را از روی نقطهٔ پنالتی زد. وی در نقل و انتقالات تابستانی به تیم ناتیگهام فارست انگلستان پیوست.

علیرضا جهانبخش:

جهانبخش در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال ۲۰۱۵، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ برگزیده شد. همچنین او در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۷ با ۲۱ گل زده آقای گل لیگ هلند شد و به عنوان نخستین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در اروپا آقای گل می‌شود. وی در نقل و انتقالات تابستانی به تیم برایتون انگلستان پیوست. وی تاکنون 7 بازی برای این تیم به میدان رفت.

مهدی طارمی:

طارمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود، او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ برای تیم ملی فوتبال ایران گل‌های ۳ امتیازی زد و به صورت کلی عملکرد مناسبی داشت. وی در 14 بازی 8 گل به ثمر رساند.

علی قلی زاده:

وی در نقل و انتقالات تابستانی به تیم فوتبال شارلوا بلژیک پیوست و توانست 8 بازی برای این تیم به میدان برود.