برپایی 13 پایگاه جوانان هلال احمر برای اجرای طرح ملی دست های مهربان


برپایی 13 پایگاه جوانان هلال احمر برای اجرای طرح ملی دست های مهربان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: برای پنجمین دوره متوالی طرح دست‌های مهربان هلال همزمان با هفته کودک به یاری کودکان مناطق کم برخوردار می‌شتابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اعمی برنطین،مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: با هدف ترویج مهرورزی در بین کودکان و آگاه سازی جامعه هدف از رویکرد این رفتار نوع دوستانه پنجمین دوره طرح ملی دست های مهربان همزمان با هفته کودک در سطح شهرستان های استان هرمزگان از سوی حوزه معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: دراین طرح کودکان می تواند هدایای خود شامل اسباب بازی ها را به چادر های جوانان جمعیت هلال احمر در شهرستان های استان تحویل نمایند.

اعمی تصریح کرد: هدایای جمع آوری شده کودکان پس از پایان هفته کودک در بین کودکان نیازمند مناطق محروم استان توزیع خواهدشد.

وی، هدف از اجرای این طرح را ترویج مهرورزی ومهربانی را در سنین پایه، عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح علاوه و ترویج فرهنگ مهربانی در بین سنین پایه، کودکان مناطق کم برخوردار استان نیز می توانند صاحب هدیه هایی شوند که همسالان آنان هدیه داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اضافه کرد: ضمنا شما می توانید با ارسال عدد چهار به شماره ۲۰۹۹۹۹۹ و پرداخت هزینه یک بطری آب معدنی به‌صورت روزانه یاری رسان آسیب دیدگان متاثر از خشکسالی جنوب شرق کشور باشید.

برپایی 13 پایگاه جوانان هلال احمر برای اجرای طرح ملی دست های مهربان

اعمی برنطین اظهار کرد: برای اجرای طرح دست های مهربان در هرمزگان 13پایگاه در شهرستان های استان برپا می شود و این طرح در بندرعباس در محل چهارراه پردیس جنب دانشگاه آزاد روز دوشنبه برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان تصریح کرد: طرح دست های مهربان در رودان درمحل میدان جمهوری جنب مرکز مشاوره بهزیستی رودان، ابوموسی در محل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، حاجی آباد در محل پیش دبستانی بهشت واقع در خیابان پیارم و محل جمعیت هلال احمر، بندرلنگه در محل میدان آموزش وپرورش پشت بانک ملی روبروی مهد کودک کلبه آبی، قشم در محل میدان بادگیر روبروی بانک ملی، در جاسک هم در محل خیابان معلم پیش دبستانی قاصدک چادر های طرح ملی دست های مهربان برپا می شود.

وی ادامه داد: این طرح همچنین در شهرستان پارسیان در محل های مهد کودک نوبهار وجمعیت هلال احمر شهرستان،بشاگرد در شهر سردشت درمحل دبستان های نصر وشهید کلاهدوز،در بندرخمیر نیز در بلوار ملاسلیمان خیابان اسکله پیش دبستانی امید فردا،میناب در پارک دانشجو واقع در بلوار دانشگاه، بستک بلوار آیت الله خامنه ای روبروی فرمانداری ودر شهرستان سیریک کودکان با مراجعه به خیابان امام حسین کوچه تعاون یکم جنب مسجد سعدبن ابی وقاص مهد کودک احسان می توانند اسباب بازی و هدایای خود را به کودکان مناطق محروم هدیه دهند و در این کار در راستای ترویج مهربانی گام بردارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس