قیمت پروازهایی که با ارزش تورها برابری می‌کند!


قیمت پروازهایی که با ارزش تورها برابری می‌کند!

رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان گفت: در حال حاضر قیمت برخی پروازها به اندازه قیمت تورها در گذشته است.

امید خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به کاهش استقبال مردم از تورهای داخلی و خارجی عنوان کرد: شرایطی که برای بازار دلار و ارز در کشور به وجود آمده است، بخش گردشگری خارجی را متوقف کرده است.

وی ادامه داد: همچنین شرایطی که در این زمینه به وجود آمده باعث شده تا علاوه بر کاهش استقبال مردم از تورهای خارجی، رغبت مردم برای استفاده از تورهای داخلی نیز کم شود.

رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان تصریح کرد: قیمت پروازها آنقدر گران شده است که شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده است. در گذشته شاید قیمت تورها به اندازه نرخی بود که اکنون بلیط برخی از پروازها دارند.

خوانساری ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی متناسب با شرایطی که در بازار به وجود آمده قیمت‌های خود را افزایش داده‌اند و این مساله باعث شده تا شرایط به شکلی رقم بخورد که استقبال مردم از تورهای داخلی و خارجی کم شود و به نوعی صنعت گردشگری متوقف شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث افزایش قیمت‌ها هر کسی کار خود را انجام می‌دهد و بدون آنکه ترسی از پاسخگو بودن داشته باشد، قیمت بلیط پروازها را افزایش می‌دهد و این موضوع باعث افزایش قیمت‌ها و به تبع آن کاهش استقبال مردم از تورها می‌شود. شرکت‌های هواپیمایی متناسب با شرایطی که در بازار به وجود آمده قیمت‌های خود را افزایش داده‌اند و این مساله باعث شده تا شرایط به شکلی رقم بخورد که استقبال مردم از تورهای داخلی و خارجی کم شود و به نوعی صنعت گردشگری متوقف شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا