درخواست جالب مورینیو از هواداران منچستریونایتد


یونایتد شب گذشته به مصاف نیوکاسل رفت و در حالی که در ده دقیقه اول با نتیجه 2-0 از حریف عقب افتاده بود، در نهایت با گل دقیقه 90 الکسیس سانچس، 3-2 پیروز میدان شد. این نتیجه فشارها را از روی مورینیو کاست و هواداران حاضر در ورزشگاه که از اتفاقات به وجد آمده بودند، شروع به خواندن شعارهایی در حمایت از او شدند و نامش را فریاد زدند. پس از بازی، مورینیو‌...

درخواست جالب مورینیو از هواداران منچستریونایتد

مورینیو: هواداران تیم را تشویق کنند نه من را
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۸
درخواست جالب مورینیو از هواداران منچستریونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد از هواداران تیمش بابت حمایت فوق العاده شان تشکر کرد ولی از آنها خواست که تیم را تشویق کنند نه او را.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونایتد شب گذشته به مصاف نیوکاسل رفت و در حالی که در ده دقیقه اول با نتیجه ۲-۰ از حریف عقب افتاده بود، در نهایت با گل دقیقه ۹۰ الکسیس سانچس، ۳-۲ پیروز میدان شد. این نتیجه فشارها را از روی مورینیو کاست و هواداران حاضر در ورزشگاه که از اتفاقات به وجد آمده بودند، شروع به خواندن شعارهایی در حمایت از او شدند و نامش را فریاد زدند. پس از بازی، مورینیو‌ از آنها خواست که تیم را تشویق کنند نه او را.

مورینیو سرمربی پرتغالی یونایتد گفت:

” برای هواداران و بازیکنان خوشحالم. از تشویق های آنها به وجد آمده بودم. البته که من نمی‌خواستم نام من را صدا بزنند و اگر می‌توانستم، به آنها می‌گفتم تیم را تشویق کنند نه من را زیرا موضوع من نیستم. موضوع فوتبال است و آنها باید باشگاهی که دوستش دارند را تشویق کنند. در بین دو نیمه، ما ۲-۰ عقب بودیم و هواداران به بهترین شکل ما را تشویق می‌کردند.”

مورینیو گفت:

“در خاطرات فوتبالی ام، به خاطر دارم وقتی ۴-۰ لیورپول را در آنفیلد شکست دادم، هوادارانشان تیم را به شدت تشویق می‌کردند ولی حالا ما در شرایطی بودیم که ۲-۰ عقب بودیم و کسب پیروزی در این بازی برایمان حیاتی بود ولی هواداران تشویقمان کردند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد