ساوتهمپتون 0 – 3 چلسی؛ در انتظار نبرد آنفیلد


ساوتهمپتون 0 – 3 چلسی؛ در انتظار نبرد آنفیلد

چلسی موفق شد در خانه ساوتهمپتون با 3 گل به برتری برسد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ساری در ادامه نتایج درخشان خود با گل های هازارد، بارکلی و موراتا برابر ساوتهمپتون به برتری رسید و با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی و لیورپول که امشب در آنفیلد به مصاف هم می روند، صدرنشین لیگ جزیره شد.

اولین فرصت بازی در دقیقه 8 برای چلسی ایجاد شد و بعد از ایستادگی مدافعان ساوتهمپتون برابر هازارد، این ویلیان بود که ضربه اش به دیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 18 و روی پاس کانته به بارکلی، این بازیکن از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او در اختیار مک کارتی قرار گرفت. در دقیقه 25 ساوتهمپتون می توانست به گل برسد اما ارسال برتراند با بی دقتی اینگس از مقابل دروازه و از دست رفتن موقعیت همراه شد.

ساوتهمپتون 0 – 3 چلسی؛ در انتظار نبرد آنفیلد

ساوتهمپتون 0 – 3 چلسی؛ در انتظار نبرد آنفیلد

اما در دقیقه 30 چلسی به گل رسید. توپربایی فوق العاده بارکلی در میانه میدان و پاس عمقی او هازارد را تک به تک کرد و ستاره بلژیکی با یک ضربه دقیق زننده گل اول چلسی لقب گرفت.

در ادامه و روی اشتباه عجیب رودیگر، گابیادینی می توانست گل تساوی ساوتهمپتون را روی یک ضد حمله به ثمر برساند اما ضربه او در اختیار کپا قرار گرفت تا نیمه اول با برتری 0-1 چلسی به اتمام برسد.

ساوتهمپتون نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 بهترین فرصت برای زدن گل تساوی نصیب این تیم شد اما ضربه والی برتراند در مقابل دروازه آسمان را شکافت.

چلسی دوباره بر جریان بازی مسلط شده و در دقیقه 57 به گل دوم رسید. روی یک ضربه ایستگاهی ارسال شده از سوی ویلیان، ژیرو با یک قیچی برگردان بارکلی را مقابل دروازه صاحب فرصت کرد تا او گل دوم را به ثمر برساند.

ساوتهمپتون 0 – 3 چلسی؛ در انتظار نبرد آنفیلد

ساوتهمپتون 0 – 3 چلسی؛ در انتظار نبرد آنفیلد

در دقیقه 66 ساوتهمپتون صاحب فرصت خوبی در محوطه چلسی شد اما رودیگر در مقابل ضربه محکم هوبرگ ایستادگی کرده و دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 77 ردموند تا آستانه باز کردن دروازه چلسی نیز پیش رفت اما ضربه دیدنی او توسط کپا و به کمک دیرک دروازه دور شد.

لحظاتی بعد هازارد با پاس عمقی خود موراتا را تک به تک کرد اما ضربه زمینی او در اختیار مک کارتی قرار گرفت. در دقیقه 94 این بار روی پاس هازارد، موراتا با یک ضربه چیپ موفق به گلزنی شد و در نهایت چلسی با 3 گل در خانه ساوتهمپتون به پیروزی رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس