پشت پرده عجیب قتل 4 زن زیبای عراقی + عکس های زنان


پشت پرده عجیب قتل 4 زن زیبای عراقی + عکس های زنان

رکنا: 4 زن مشهور عراقی در طی حملاتی مشکوک به دست یک گروه خاص به قتل رسیدند.

حجم ویدیو: 2.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

فیلم قتل مدل جوان عراقی که شهر بغداد را عزادار کرد

به گزارش گروه ترجمه رکنا، فیلم مداربسته به قتل رسیدن تاره الفارس مدل مشهور عراقی احساسات مردم را جریحه دار کرد، در این فیلم 2 مرد موتور سوار خود را به خودروی در حال حرکت تاره الفارس می رساند و شش گلوله به این مدل شلیک می کند و خیلی زود محل جنایت را ترک می کند.

تارا الفارس مادر مجرد مطلقه ای بود که در 16 سالگی ازدواج کرده بود. او 2.7 میلیون فالوور در اینستاگرام داشت و در توییتر، فیس بوک و یوتیوب دوستداران فراوانی داشت. ترور این زن جوان در روز روشن برای عراقی هایی که سال ها جنگ و خونریزی را تجربه کرده اند اتفاقی آشنا و دردناک است.الفارس از مادری شیعه لبنانی و پدری مسیحی عراقی به دنیا آمده بود او هیچ وقت تسلیم دیدگاه های محافظه کارانه حاکم بر کشورش نشد و برای همین مخالفان زیادی داشت.

زنی که به قتل رسید شخصیت سیاسی یا مقام دولتی نبود، او یک ملکه زیبایی بود، یکی از 4 زن عراقی که در فاصله کمی از یکدیگر به قتل رسیدند.

پشت پرده عجیب قتل 4 زن زیبای عراقی + عکس های زنان

مرگ عادی یا قتلی هوشمدانه کار جراح و کارشناس زیبایی عراقی را تمام کرد

رشا الحسن، رفیف الیاسری،تاره فارس و سعاد العلی، چهار زنی هستند که به شکل مروزی در این سه ماه گذشته جان خود را از دست داده اند.

البته رفیف الیاسری کارشناس زیبایی زنان به ضرب گلوله کشته نشد، خیلی ها مرگ او را حادثه ای تلخ می پندارند اما قتل وی زمانی مرموز ی شود که پزشکی قانونی عت فوت رفیف را اعلام نمی کند. خیلی از کاربران فضای مجازی دلیل مرگ رفیف را مسمومیت با سم کشنده بیان می کنند. تاکنون دو نفر از نزدیکان او از سوی پلیس دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته اند. خبرگزاری ها به نقل از برادر این جراح معروف عراقی می گویند : رفیف ساعت 2 شب در حالیکه گریه می کرد از محل کار به خانه برگشت و از شرایط روحی بدی رنج می برد ، سپس هوشیاری اش را از دست داد و ما او را فوراً به بیمارستان رساندیم. پزشک می گوید او یک ربع قبل از رسیدن به بیمارستان بر اثر سکته مغزی جان سپرده است.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق می گوید که قتل هایی که در این چندوقت در عراق برای ملکه زیبایی، باربی عراق، جراح زیبایی و سواد العلی ( حامی حقوق زنان ) اتفاق افتاده تصادفی نبوده است و وی قول شناسایی و برخوردی محکم با مهاجمان را داده است.

جالب اینجاست که این قتل ها واکنش ضد و نقیض همراه داشته است، برخی از مردم عراق این کار جنایتکاران را تایید کرده اند.

پشت پرده عجیب قتل 4 زن زیبای عراقی + عکس های زنان

قتل فعال حقوق بشر با انگیزه ای نامشخص

فعالان شبکه های مجازی در استان بصره ویدیویی منتشر کردند که لحظه ترور «سعاد العلی» فعال حقوق بشر عراقی را در جنوب عراق نشان می‌دهد.

این ویدیو که توسط دوربین مدار بسته یکی از ساختمان‌های نزدیک به محل حادثه ثبت شد، لحظه ترور سعاد العلی را نشان می‌دهد که همراه همسرش در حال ورود به خودروی خود بوده است.

سعاد العلی، فعال حقوق بشر عراقی در شهر بصره که در چند هفته اخیر شاهد تظاهرات ضد دولتی بوده، به ضرب گلوله کشته شد. مردی که گفته شده همسر خانم علی است در این تیراندازی زخمی شده است. خانم علی که از تظاهرات ضد دولتی حمایت می‌کرد، ریاست سازمان حقوق بشری الود العالمی را بر عهده داشت.
لحظه به قتل رسیدن سعاد العلی

پشت پرده عجیب قتل 4 زن زیبای عراقی + عکس های زنان

آیا این زن به دست رقیبش به قتل رسید؟

چندی پیش رشا الحسن صاحب یک مرکز زیبایی به طور مرموزی فوت کرد. علت مرگ این زن زیبا ایست قلبی اعلام شد اما از همان اول فرضیه زیادی در مورد به قتل رسیدن رشا الحسن مطرح شد. قویترین فرضیه ای که در مورد قتل این زن مطرح می شود به یک زن ربط دارد. رسانه های عراقی اعلام کردند یک زن رقیب رشا الحسن در وارد کردن لوازم آرایشی بوده است، به هین خاطر برخی اعتقاد دارند قتل رشا الحسن می تواند کار این زن باشد.

پشت پرده عجیب قتل 4 زن زیبای عراقی + عکس های زنان

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زینب سکاوند دست و پای شوهرش را بسته و او را کشت / این زن در ارومیه اعدام شد + عکس

دختربچه در دیگ حلیم پخت / در منوجان رخ داد

بازیگر خاطره ساز سریال محبوب ایرانی ها درگذشت + عکس

عروس همدانی پسر از آب درآمد + جزییات

حیوانی شیطانی که از سیاره ای دیگر آمده +عکس

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

جواد در مقابل همسرش به دختر دانشجویش رحم نکرد!

سقوط شیشه از پنت هاوس برج 27 طبقه مردی را تکه تکه کرد+عکس

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

"کاهش سن در شناسنامه" به چه صورت؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...