علیپور و چالاکی مسافران جهانی کاراته شدند


علیپور و چالاکی مسافران جهانی کاراته شدند

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی برای مسابقات جهانی اسپانیا برگزار شد.

علیپور و چالاکی مسافران جهانی کاراته شدندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در بخش بانوان صبح امروز در ۲ وزن انجام شد تا در وزن ۵۵- کیلوگرم فاطمه چالاکی و در وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند و تیم اعزامی تکمیل شود.
در وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار و آویشن باقری حضور داشتند که چالاکی با کسب سه پیروزی و ۲ تساوی جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد. چالاکی ابتدا با نتیجه چهار بر سه طراوت خاکسار را برد. دومین مبارزه چالاکی و خاکسار به تساوی سه به سه رسید، چالاکی سپس در سومین دیدار پنج بر چهار به برتری رسید.
مبارزه چالاکی با آویشن باقری در نخستین دیدار به تساوی یک به یک انجامید و در مبارزه دوم چالاکی چهار بر صفر مقابل این کاراته کا پیروز شد. طراوت خاکسار هم با نتایج ۲ بر یک و سه بر یک بر آویشن باقری غلبه کرد.
همچنین در وزن ۶۱- کیلوگرم، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی سه بار مقابل هم قرار گرفتند که علیپور در ۲ دیدار با نتایج ۲ بر صفر و چهار بر سه به برتری رسید. یک مبارزه هم به تساوی بدون امتیاز انجامید.
بدین ترتیب در بخش انفرادی، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم، فاطمه چالاکی در وزن ۵۵- کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن ۶۱- کیلوگرم، پگاه زنگنه در وزن ۶۸- کیلوگرم و حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی خواهند بود.
مسابقات جهانی کاراته ۱۵ تا ۲۰ آبان به میزبانی شهر"مادرید" در اسپانیا برگزار می‌شود و تیم ملی بانوان کاراته ایران برای سومین بار در پیکار‌های جهانی شرکت می‌کند.
تیم ملی بانوان نخستین بار در سال ۲۰۱۴ در "برمن" آلمان حضور یافت، سپس در اتریش ۲۰۱۶ دومین حضورش را تجربه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا