تعبیر خواب فرودگاه: 11 تعبیر دیدن فرودگاه و هواپیما در خواب


تعبیر خواب فرودگاه: 11 تعبیر دیدن فرودگاه و هواپیما در خواب

تعبیر خواب در واقع توضیح دادن معنی آن است، و جستجویی برای یافتن دلیلی منطقی در پس خواب‌ها. هر خوابی معنی مختص به خودش را دارد و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، مصری‌ها خواب را پیام خدایان می‌دانستند. این نوشتار نیز درباره تعبیر خواب است و این بار به تعبیر خواب فرودگاه می‌پردازیم. اگر در خواب‌تان فرودگاه دیده‌اید می‌تواند به...

تعبیر خواب در واقع توضیح دادن معنی آن است، و جستجویی برای یافتن دلیلی منطقی در پس خواب‌ها. هر خوابی معنی مختص به خودش را دارد و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، مصری‌ها خواب را پیام خدایان می‌دانستند. این نوشتار نیز درباره تعبیر خواب است و این بار به تعبیر خواب فرودگاه می‌پردازیم. اگر در خواب‌تان فرودگاه دیده‌اید می‌تواند به نوعی به تولد (ورود) و مرگ (هجرت) مربوط باشد.

تعبیر خواب فرودگاه: 11 تعبیر دیدن فرودگاه و هواپیما در خواب

بعضی از تعبیرها و تفسیرها می‌گویند که فرودگاه نماد امیدها و آرزوهای به ثمر رسیده است.

سایر تعبیرها بر این باور استوار هستند که فرودگاه نماد نیرو و خلاقیت است. این خواب ها می‌توانند معانی فراوانی داشته باشند، و همه چیز به آنچه در آن‌ها اتفاق می‌افتد بستگی دارد. اساسا، خواب‌های مربوط به فرودگاه یک پیام دارند : شما نباید از آرزومندی و مثبت نگری دست بردارید و باید به لذت بردن از خوشبختی خود در کنار دوستان و خانواده ادامه بدهید.

اگر چنین خوابی دیدید، می‌تواند نشانگر آغاز یا پایان ایده‌ها و طرح‌ها باشد. خواب‌های مربوط به فرودگاه اغلب به زندگی حرفه‌ای ما مربوط می‌شوند و ممکن است نشانگر موفقیتی بزرگ در آن زمینه باشد که به زودی نصیب‌مان خواهد شد.

معنی کلی و عمومی آن‌ها این است که به منزله‌ی تغییری در زندگی‌تان در نظر گرفته می‌شوند، و به فرصت‌هایی مربوط می‌شوند که ممکن است در اختیار داشته باشید، و به آدم‌هایی مربوط می‌شود که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرند و ممکن است به زندگی‌تان وارد یا از آن خارج شوند.

گاهی اوقات چنین خوابی یعنی قرار است به یک مسافرت راه دور بروید. ممکن است به برنامه‌ی بازدید از مقصدهایی که همیشه دلتان می‌خواسته است ببینید ربط داشته باشد. اگر اخیرا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرده‌اید، این سفر ممکن است نشان دهنده‌ی دور شدن از آن‌ّها باشد.

همچنین می‌تواند به معنی این باشدکه قرار است به خارج از کشور بروید و در آنجا زندگی و کار کنید یا با شخصی آشنا خواهید شد که رابطه‌ای بسیار جدی با او برقرار خواهید کرد. این ممکن است شما را به نقطه‌ای برساند که خاطرات‌ گذشته‌تان شما را یک لحظه آرام نگذارند، و شما نمی‌توانید مطمئن باشید که آیا برای پشت سر گذاشتن همه چیز به خصوص خانواده و دوستان‌تان آمادگی دارید یا نه.

آدم‌ها اغلب خواب ناتوانی در رسیدن به فرودگاه را می‌بینند. این خواب هب مسائلی مربوط می‌شود که در زندگی واقعی با آن‌ها درگیر هستند.

به عنوان مثال، اگر شما در این باره خواب ببینید، به معنی آن است که مشکلاتی در رسیدن به اهداف‌تان در زندگی دارید، حتی اگر به شدت و به سختی تلاش کنید و تمام تلاش‌تان را برای رسیدن به آن‌ها به کار بگیرید. شاید بهتر باشد به فکر یافتن راه‌های دیگری برای رسیدن به موفقیت بگردید.

تعبیر خواب فرودگاه

۱. خواب انتظار کسی را کشیدن در فرودگاه

اگر خواب ببینید که در فرودگاه منتظر کسی هستید، این می‌تواند به معنی آن باشد که مشکلاتی را حل خواهید کرد که مدت زمان درازی شما را آزار می‌داده‌اند و مانع پیشرفت و شکوفایی‌تان بوده‌اند. ممکن است در انتظار اخباری هیجان انگیز و روابطی جدید باشید.

همچنین، این خواب یعنی اینکه شما قرار است مراحل مهمی از زندگی‌تان را پشت سر بگذارید، و اینکه باید همیشه مثبت بمانید حتی اگر مشکلات و دشواری‌هایی بر سر راهتان سبز شد. اگر خواب غریبه‌ای را در فرودگاه ببینید به معنی آن است که با فرد جدیدی در زندگی‌تان آشنا خواهید شد.

۲. خواب برنامه سفر از طریق فرودگاه را ریختن

اگر چنین خوابی دیدید، می‌تواند به معنی آن باشد که به زودی یک برنامه‌ی کسب و کار خواهید ریخت.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب چشم: ۱۲ تعبیر و تفسیر دیدن چشم در خواب

تعبیر خواب فرودگاه ۳: خواب گم شدن در فرودگاه

معمولا، این خواب به کارتان مربوط می‌شود. وقتی خواب ببینید در فرودگاه گم شده‌اید، یعنی باید اعتماد به نفس داشته باشید، و قادر باشید هر کاری انجام دهید. شما نباید از چیزی یا کسی بترسید.

۴. خواب سوار هواپیما شدن

این خواب معنی بسیار مثبتی دارد، و معمولا یعنی اینکه به آرامش و خوشبختی که به دنبالش بوده‌اید دست پیدا خواهید کرد.

۵. خواب فرودگاه شلوغ دیدن

فرودگاه شلوغ اغلب به معنی آن است که شما به زودی عازم جایی خواهید شد و در واقعیت تغییراتی انجام خواهید داد، و این معمولا نشانه‌ی آن است که چیز تازه‌ای شروع خواهد شد. این خواب می‌تواند به تمایلات شما برای آزاد بودن مربوط باشد.

۶. تعبیر خواب فرودگاه خالی

فرودگاه خالی یعنی اهداف و نقشه‌های شما به تاخیر خواهد افتاد چه برای مدتی کوتاه یا مدتی طولانی. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که به تغییر نقشه‌ها و برنامه‌ریزی‌هایتان نیاز دارید چون نمی‌توانید آن‌ها را با موفقیت عملی سازید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خانه: ۲۱ تفسیر و معنای دیدن خانه در خواب

۷. خواب فرود آمدن در فرودگاه

این خواب معنی بدی دارد، و به احساس مداوم تنهایی مربوط می‌شود، حتی به رغم اینکه دور و برتان پر از آدم است. اما می‌تواند به طرح‌ها یا ایده‌های فعلی شما که قرار است به زودی تمام شوند نیز مربوط باشد. شاید یک مخاطره، رابطه، یا حرفه به پایان خود می‌رسد.

تعبیر خواب فرودگاه ۸: خواب نشستن در فرودگاه

قرار است در زندگی‌تان اتفاق بزرگی رخ بدهد، تغییراتی را تجربه خواهید کرد. این به اشتیاق شما برای ماجراجویی مربوط می‌شود.

۹. خواب عازم شدن از فرودگاه

این می‌تواند نشانگر اختیارات و انتخاب‌هایی باشد که پیش روی خود دارید، و همه‌ی مسیرهایی که می‌توانید در زندگی‌تان بپیمایید.

تعبیر خواب فرودگاه ۱۰: خواب از دست دادن پرواز

این خواب یعنی کارهای زیادی دارید و نمی‌توانید به مهلت تعیین شده برای همه‌ی آن‌ها برسید، یا اینکه مسئولیتی را در زندگی‌تان نادیده گرفته‌اید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب عنکبوت: ۱۹ نشانه شناسی دیدن عنکبوت در خواب

۱۱. خواب زن مهماندار دیدن

اگر چنین خوابی دیدید، معمولا به معنی آن است که در اثنای کار و تعهداتی که در زندگی دارید به استراحت نیاز دارید.

در خواب، می‌توانید تمام انواع احساسات را تجربه کنید، در این صورت، ممکن است به لحاظ عاطفی احساس آشفتگی کنید، به خصوص وقتی خواب تصادم هواپیما می‌بینید.

همچنین ممکن است ترس از دست دادن پرواز ، نرسیدن به فرودگاه و … را داشته باشید. البته، این به معنی آن نیست که همیشه چنین احساساتی خواهید داشت. بلکه می‌تواند برعکس این نیز باشد. مثلا، اگر پرواز راحتی را در خواب تجربه کرده باشید، نگرش خوشبینانه‌ای به زندگی دارید و از حمایت دوستان‌تان برخوردار خواهید بود.

نکته‌ی مثبت در مورد این خواب‌ها آن است که نشانگر بلند پروازی‌ها و انتظارات زیادی هستند در حالتی که قرار باشد چیز جدیدی را شروع کنید، چه پروژه‌ای جدید باشد، موقعیت، ایده، یا برنامه‌ای جدید. بعضی از معبران معتقدند که شما در زندگی از تمام این چیزهای جدید و تازه بهره‌مند خواهید شد.

جنبه‌ی منفی خواب‌های مربوط به فرودگاه این است که می‌توانند نشان دهنده‌ی ناتوانی شما در آماده شدن برای موقعیت‌های جدید باشند. این می‌تواند به ذهنیت ساده لوحانه‌ی شما درباره‌ی زندگی مربوط باشد.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- کامروا ابراهیمی

منبع: dreamingandsleeping

تعبیر خواب فرودگاه: ۱۱ تعبیر دیدن فرودگاه و هواپیما در خواب

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم