به گزارش افکارنیوز،

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در سراسر کشور که بر حسب گزارش‌ها بیش از ۷۰۰ هزار نفر در کل کشور در آن شرکت کردند، یک نمایش بسیار زیبا و عظیم از اقتدار ملی بود.

وی افزود: جوان‌های مصمم و متدین با عزم و نشاط در این همایش شرکت کردند و در تهران نیز بیش از یکصد هزار بسیجی اجتماع کردند و سخنان و بیانات عزت مندانه مقام معظم رهبری، تجلی بخش عزت جمهوری اسلامی ایران بود و به گمان بنده بسیاری از آثار عملیات روانی را خنثی کرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز کار دشمن تحریم و عملیات روانی است.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در طول ۴۰ سال گذشته از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، دشمنان جمهوری اسلامی به خصوص آمریکا‌یی‌ها و اذنابشان هر آنچه داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند.

وی افزود: این کشورها از تحریک اقوام در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی ایران، از زمان شروع جنگ 8 ساله علیه کشور ما، از کودتا، تحریم‌های متمادی و هر آنچه برای آن‌ها مقدور بوده کوتاهی نکردند و امروز می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از همیشه در منطقه حاضر شده و همین موضوع باعث نگرانی آن‌ها شده است.

رئیس قوه قضاییه گفت: این کشورها با وجود فشارها و عملیات و جنگ روانی که در طول 40 سال گذشته بر ملت ما تحمیل کردند و مدت‌ها وعده می‌دادند که تا دو سه ماه دیگر این نظام متلاشی خواهد شد، می‌بینند که نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر تر از همیشه است.