عکس ؛ تمجید از سوپر گل شگفت انگیز سامان قدوس ؛ ستاره ایرانی فرانسوی ها را شگفت زده کرد!


سامان قدوس با گل استثنایی که مقابل دیژون به ثمر رساند، تیمش را به سومین پیروزی رساند تا در جدول وضعیت بهتری داشته باشند.این اتفاق باعث شد تا ستاره ایرانی یک بار دیگر به سوژه جالبی برای رسانه های فرانسوی تبدیل شود تا همه نگاه ها به این بازیکن دو ملیتی “ایرانی – سوئدی” جلب شود. سایت courrier-picard فرانسه امروز در گزارشی پیرامون گل دیدنی سامان با...

عکس ؛ تمجید از سوپر گل شگفت انگیز سامان قدوس ؛ ستاره ایرانی فرانسوی ها را شگفت زده کرد!

تیتر جالب سایت فرانسوی درباره سامان قدوس: اوه مای قدوس!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۹
عکس ؛ تمجید از سوپر گل شگفت انگیز سامان قدوس ؛ ستاره ایرانی فرانسوی ها را شگفت زده کرد!

وب سایت فرانسوی در پوشش اخبار بازی آمیان با دیژون نسبت به سوپرگل ستاره ایرانی با این تیتر واکنش نشان داد و نوشت:”اوه مای قدوس!”

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سامان قدوس با گل استثنایی که مقابل دیژون به ثمر رساند، تیمش را به سومین پیروزی رساند تا در جدول وضعیت بهتری داشته باشند.این اتفاق باعث شد تا ستاره ایرانی یک بار دیگر به سوژه جالبی برای رسانه های فرانسوی تبدیل شود تا همه نگاه ها به این بازیکن دو ملیتی “ایرانی – سوئدی” جلب شود.

سایت courrier-picard فرانسه امروز در گزارشی پیرامون گل دیدنی سامان با تیتری جالب که بی شباهت به “Oh My God” نبود، نوشت:

« اوه مای قدوس!».

در این گزارش آمده است:

« رعد و برق شبانه. یک شوت تمیز، محکم و ناگهانی از سامان قدوس، آمیان را با پیروزی مقابل دیژون به دهمین امتیاز فصل رساند. در استراسبورگ، او ۶۶ دقیقه بازی کرد و شنبه شب، در دقیقه ۸۳ زمین بازی را ترک کرد. لمس توپ‌های فوق العاده و دید استثنایی گانسو، باعث شد تا آمیان به یک پیروزی کلاسیک دست پیدا کند. او خیلی خوب جایش را در سیستم ۱-۳-۲-۴ کریستوف پلسیر پیدا کرده است».

توماس مانکوندیت، هم تیمی قدوس پس از بازی گفت:

« در چند فصل اخیر شرایط مشابهی داشته ایم و امسال واقعا قوی تر هستیم». به جای استفاده از ترائوره جوان، مثل بازی با لیون، سرمربی آمیان در غیاب ناهوره محروم تصمیم گرفت از متیو بادمر استفاده کند که این تصمیم ، مانکوندیت را به وجد آورده است:«من کاملا به متیو اطمینان داشتم. در چند هفته اخیر او به میادین برگشته و خیلی خوب با تیم هماهنگ شده است».

در چند بازی اخیر، متیو بادمر به خوبی پاسخ اعتماد مربی اش را داده است. در خط میانی، در کنار گانسو، او توانسته هماهنگی خوبی ایجاد کند. در این دیدار، مربی تصمیم گرفت رافال کورزاوا را قربانی کرده و از این زوج استفاده کند.سومین پیروزی، به آمیان این فرصت را خواهد داد که به میانه های جدول بازگردد و نفس تازه ای بکشد. مانکوندیت ادامه داد:

« این پیروزی به ما کمک زیادی پیش از سفر به پاریس خواهد کرد. خیلی خوب بود».

پیش از دیدارهای ملی، همه با آرامش خاطر تیم را ترک می‌کنند. روحیه تیم بسیار خوب شده است. در پایان، بازی بسیار دشواری بود ولی کل تیم با تمام وجود جنگید. اگر همین روحیه حفظ شود، اوضاع تغییر خواهد کرد، در غیر این صورت شرایط پیچیده خواهد شد. اگر در DNA خود چنین چیزی را به ثبت نرسانیم، به مشکل خواهیم خورد، مثل چند بازی که در این فصل داشتیم.

پس از بازی با سن اتین، رگیس گورتنر، گلر آمیان، دومین کلین شیت خود را ثبت کرد. با بازگشت پرینس دسیره گوانو و قرار گرفتنش در کنار خالد عدنان، اوضاع خط دفاعی به کلی تغییر کرده است. مدافع اهل بنین، خیلی در قید و بند تاکتیک نیست و بیشتر روی عملکرد خودش متمرکز است. او گفت:

« بدون توجه به سیستم، باید در خط دفاعی و در حملات، تصمیمات درستی اخذ کرد. این کاری است که ما باید انجام دهیم. برای پیروزی باید همین کار را انجام دهیم. به نظرم نسبت به فصل قبل، اوضاع بیشتر به بازیکنان وابستگی پیدا کرده است ولی اگر بخواهیم، می‌توانیم برای این پیراهن عرق بریزیم«.

فصل قبل، آمیان همین گونه در لیگ باقی ماند. فعلا تمام تمرکز تیم باید روی ثبت باشد زیرا پس نیمه اولی که مقابل دیژون سپری شد، در نیمه دوم آمیان به سختی توانست از پیروزی اش محافظ کند. در نهایت، سه امتیاز مهم ترین چیز است. حالا طرفداران این تیم امیدوار هستند با ستاره ای همچون سامان قدوس و سایر بازیکنان بتوانند همین روند را ادامه و فصل را در میانه های جدول به پایان برسانند، هدفی که زیاد دور از دسترس نیست.

عکس ؛ تمجید از سوپر گل شگفت انگیز سامان قدوس ؛ ستاره ایرانی فرانسوی ها را شگفت زده کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی