برگزیدگان مسابقه عکاسی محرم در قصرشیرین معرفی شدند


برگزیدگان مسابقه عکاسی محرم در قصرشیرین معرفی شدند

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین ، از معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی محرم با عنوان 'لحظه ای از بی نهایت حسین (ع)' در این شهرستان خبر داد.

سحره پوره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقه با هدف ترویج و آشنایی با فرهنگ عاشورایی ، زنده نگاه داشتن شور حسینی در بین نسل جوان ، رشد و تعالی آثار هنری با موضوع قیام عاشورا و ثبت آیین های سوگواری و عزاداری مرزنشینان قصرشیرین در دهه نخست محرم امسال برگزار شد.
وی اظهارداشت: تعداد زیادی عکس به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که پس از داوری ، آثار سه تن از شرکت کنندگان شامل آقایان 'مهدی امینی بازیانی '، 'کامبیز پارسه 'و خانم 'نازنین باباخانی' به عنوان برگزیده معرفی و شایسته تقدیر شدند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این مسابقه در راستای ثبت لحظات عزاداری مردم ولایتمدار شهرستان قصرشیرین در قاب تصویر برگزار شد که برگزیدگان این مسابقه توانستند تصاویر مناسب و رسایی را از آیین های سوگواری این شهرستان مرزی به دبیرخانه ارسال کنند.
پوره عنوان کرد: غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی زمینه بسیار مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری را فراهم ساخته است که با حمایت مسئولان می توان با ارائه برنامه های متنوع نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی را هرچه بیشتر به سمت پاسداشت این فرهنگ اصیل ترغیب کرد.
به گفته وی ، لوح سپاس و جوایز برگزیدگان با برپایی آیینی به آن ها اهدا خواهد شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت، 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس