هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale بدانید


هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید

سریال Riverdale بدون شک تا امروز در غافلگیر کردن طرفدارانش بسیار موفق بوده و همچنان درحال پیشرفت است و بنظر می‌رسد فصل سوم نیز همینگونه خواهد بود. سریال Riverdale که الهام گرفته از کامیک مشهور «آرچی» (Archie) است، داستان زندگی نوجوانان شهر ریوردیل را نشان می‌دهد که همواره با حوادث خطرناکی روبرو شده و به کمک هم آن‌هارا پشت سر گذاشته و پرونده‌های...

سریال Riverdale بدون شک تا امروز در غافلگیر کردن طرفدارانش بسیار موفق بوده و همچنان درحال پیشرفت است و بنظر می‌رسد فصل سوم نیز همینگونه خواهد بود.

سریال Riverdale که الهام گرفته از کامیک مشهور «آرچی» (Archie) است، داستان زندگی نوجوانان شهر ریوردیل را نشان می‌دهد که همواره با حوادث خطرناکی روبرو شده و به کمک هم آن‌هارا پشت سر گذاشته و پرونده‌های جنایی مختلفی را باهم‌دیگر حل می‌کنند.

همانطور که طرفداران سریال Riverdale به خاطر دارند، پایان فصل دوم بسیار حیرت‌آور و هیجان‌انگیز بود چرا که بالاخره پرده از جریان قاتل زنجیره‌ای شهر «ریوردیل» (Riverdale) برداشته شده و همه او را شناختند و همچنین در حالی که برای «آرچی اندروز» (Archie Andrews) با بازی «کی جی ایپا» (KJ Apa) پاپوش درست کرده بودند وی در فصل دوم دستگیر شده و به زندان فرستاده شد.

هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید

با توجه به تریلر فصل سوم از این مجموعه، در فصل آینده نیز اتفاقات هیجان انگیز و همچنین روابط پیچیده‌تر و مهیجی پیش‌رو خواهیم داشت. با وجود اندک زمانی که تا اکران سومین فصل از سریال Riverdale و برگشت آن در کمتر از یک هفته مانده است، نکاتی را قبل از شروع فصل سه آماده کرده‌ایم.

آیا آرچی یک جنایتکار است؟

همانطور که قبلا اشاره شده، آرچی شروع فصل سوم را با آینده‌ای بدون توازن سپری خواهد کرد چرا که نوبت دادگاه وی به جرم قتل «کسیدی بولک» (Cassidy Bulloch) در ابتدای این فصل خواهد بود و آینده‌ی آرچی به نتیجه همین دادگاه بستگی دارد. تهیه‌کننده این سریال «روبرتو اگری ساکاسا» (Roberto Aguirre Sacasa) اخیرا توضیح داد که جواب دادگاه آرچی به سرعت داده می‌شود و ما همین قسمت اول از سرنوشت وی مطلع خواهیم شد.

بخشی از سرنوشت آرچی در دستان خانم «رایت» (Wright) خواهد بود، چرا که او کسیست که پرونده‌ی آرچی را در دست گرفته است و با تلاش هرچه‌ تمام‌تر سعی در اثبات گناهکاری او دارد. وی که دادستان این پرونده است کاملا مدعی بر جنایتکار بودن آرچی بوده و سعی در نشان دادن وی به عنوان شخصی بسیار خطرناک و خشن دارد تا جایی که انگیزه‌ی انجام قتل را نیز داشته است. و حالا زندگی و آینده آرچی به تصمیمات رایت بستگی خواهد داشت.

هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید

با توجه به مصاحبه اخیر ایپا، به نظر می‌رسد که دادگاه به بهترین شکل به پایان نرسد و برای همه نتیجه‌ی خوش‌آیندی نداشته باشد. وی همچنین گفته است:

من خیلی از این مسئله که آرچی چگونه باید خودش را با شرایط زندان وفق دهد هیجان‌زده ام، حتی دوست دارم آرچی را با خالکوبی‌های جدید و زیادی ببینیم. دلم میخواهد عضوی از یک گروه جدید شود و با افراد زیادی آشنا شود، تمام این چیز‌ها را میخواهم. اما خب صادقانه بگویم که تا تماشا نکنید متوجه نخواهید شد.

چه اتفاقی برای خانواده «جونز» (Jones) خواهد افتاد؟

از جریان دادگاه آرچی که بگذریم، بقیه شخصیت‌ها وارد روابط و ماجراهای جدید می‌شوند. مثلا «جاگهد جونز» (Jughead Jones) با بازی «کول اسپروس» (Cole Sprouse) که حالا توانست پدرش را به رهبری «مارهای جنوبی» (Southside Serpents) برساند.

هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید
کول اسپروس نیز در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت:

من فکر می‌کنم جاگهد سعی دارد این اتهامات را از دوش آرچی برداشته و او را از زندان آزاد کند. یا شاید به کمک اعضای بخش جنوبی حتی او را فراری دهد، مثلا همه با نارنجک به زندان حمله کنند و او را آزاد کنند. مثل فیلم «فرار از اریزونا» (Raising Arizona) آن جایی که یک موتور سوار نارنجکی را به سمت خرگوش‌ها پرتاب می‌کند، این صحنه می‌تواند داستان فصل سوم جاگهد باشد.

در این بین پدر جاگهد «اف پی جونز» (F.P. Jones) با بازی «اسکیت اوریچ» (Skeet Ulrich) به رابطه‌ی عاشقانه و قدیمی خود با «آلیس کوپر» (Alice Cooper) با بازی «مدشن امیک» (Madchen Amick) بازخواهد گشت. گرچه با توجه به تریلر فصل سوم این رابطه به احتمال زیاد دوامی نخواهد داشت چراکه پادر و خواهر کوچکتر جاگهد به ریوردیل برمی‌گردند.
اوریچ در مصاحبه‌ای گفت:

طوری که من می‌دانم، اف پی هنوز همسر مادر جاگهد است، گرچه من هرگز در سریال حلقه‌ی ازدواجی در دست نداشتم ولی در انگشت وسط چرا. در فصل اول و گاهی هم در فصل دوم. پس نتیجه‌ می‌گیریم پدر جاهد هنوز متاهل است.

مزرعه

ظاهرا رابطه عاشقانه آلیس تنها چیز جدیدی نست که برایش در فصل جدید اتفاق می‌افتاد، زیرا آنطور که پیداست او عضو یک فرقه خطرناک خواهد شد که خود را مزرعه خطاب می‌کنند. امیک در مصاحبه‌ی اخیرش کفت:

آلیس عضو این گروه خطرناک که دختر بزرگترش «پالی» (Polly) نیز عضو آن است می‌شود. آلیس در واقع این‌کار را می‌کند تا گذشته تلخش را فراموش کرده و زخمانش را بهبود ببخشد. با توجه به تریلر فصل سوم سریال Riverdale و با تشکر از «ادگار اورنور» (Edgar Evernever) رهبر این فرقه عجیب، این گروه به نظر ترسناک و کمی چندش آور به نظر می‌رسد.

هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید

آنطور که به نظر می‌رسد «چیک کوپر» (Chic Cooper) با بازی «هارت دنتون» (Hart Denton) نیز به سریال بازخواهد گشت و این مسئله اوضاع را برای خانواده کوپر سخت‌تر می‌کند.

معمای جدید

حتی بعد از معمای (چه کسی «جیسون بلاسم» (Jason Blossom) را کشت؟) و (قاتل زنجیره‌ای چه کسیست؟) به نظر می‌رسد سریال Riverdale هنوز هم معماهای دیگری برای طرفداران خود کنار گذاشته است و هربار یکی از آن‌ها بر روی کار می‌آورد. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، قسمت‌های جدید سریال را به سمت تاریک‌تری خواهند برد.
ساکاسا درباره‌ی معمای جدید داستان توضیحاتی داد:

یکی از موضوعات مورد علاقه‌ی من اخیرا فصل اول سریال «کاراگاه واقعی» (True Detective) بوده است و می‌توانم بگویم یکی از جرایم فصل جدید سریال Riverdale را از همین سریال الهام گرفته‌ایم. ما به شوخی اسم این مجموعه را (کاراگاه نوجوان، کاراگاه واقعی را ملاقات می‌کند.) صدا می‌کنیم، چراکه در این قسمت بتی و جاگهد در حال جستجوی یک صحنه‌ی جرم ترسناک و عجیب هستند که داستان بعدی سریال Riverdale را آغاز خواهد کرد.

هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید

آنطور که به نظر می‌رسد قربانی‌های قتل ما درحال انجام بازی خطرناکی بوده‌اند که بعدها نوجوانان اصلی داستان متوجه می‌شوند پدرها و مادرهای خودشان نیز در زمان نوجوانی این بازی خطرناک را انجام می‌دادند.

قسمتی از گذشته

ارتباط میان معمای جدید شهر و گذشته‌ی ریوردیل بسیار خاص و جذاب خواهد بود و یک قسمت بخصوص به نام «باشگاه شبانه» (The midnight club) را به خود اختصاص می‌دهد. این قسمت درواقع گذشته‌ی خانواده‌های این مجموعه را نشان خواهد داد.

هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید

نخستین قسمت از فصل جدید سریال Riverdale چهارشنبه 18 مهرماه از شبکه CW اکران خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
هر آنچه نیاز است قبل از تماشا فصل سوم سریال Riverdale  بدانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...