4 غول فوتبال اروپا در بحران!


4 غول فوتبال اروپا در بحران!

در شرایطی که بایرن مونیخ، بارسلونا، رئال مادرید و منچستریونایتد هیچ یک شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان ندارند، انتظار می‎رود تیمی دیگر جام را بالای سر ببرد.

به گزارش مشرق، این دوره فصل بسیار عجیبی خواهد بود و برای اولین بار هر ۴ تیم قدرتمند فوتبال اروپا کارشان را با مشکل آغاز کرده و به دردسر افتاده‌اند؛ بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستریونایتد.

اینها ۴ تیمی هستند که در مجموع ۲۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارند، اما بعید است یکی از آن‌ها توانایی داشته باشد به این رقم در فصل جاری بیفزاید.

رئال مادرید
تیم لوپتگی فصل را بدون رونالدو آغاز کرد و در فصل نقل و انتقالات هم بازیکن مطرحی به تیمش اضافه نشد. انتظار می‌رفت این فصل تیم در دوران گذار باشد، اما کسی توقع نداشت عملکرد سفیدپوشان آنقدر بد باشد. آن‌ها بعد از شکست در مسکو مقابل زسکا مقابل آلاوس هم شکست خوردند و حتی نزدیک به ۷ ساعت است که گلی هم نزدند.

بارسلونا
مطمئنا در این دوره و تا اینجای کار بدترین بارسلونای ۱۳ سال اخیر را دیده‌ایم. معمولا این طور بوده که وقتی مادرید بد بوده بارسا خوب بازی می‌کرده و بالعکس. اما در این فصل هر دو مثل هم هستند. این تیم هدفش را از ابتدای فصل مشخص کرده و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان است، اما با این عملکرد بعید است به آن برسد. ضعیف‌ترین قسمت این تیم هم خط دفاعی است، جایی که مخصوصا پیکه نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. این بدترین شروع آن‌ها در ۱۳ سال اخیر بوده است.

بایرن مونیخ
تیم دیگری که اصلا شرایط خوبی ندارد بایرن مونیخ است و اصلا این تیم انگیزه خوبی برای جشن گرفتن اکتبرفست نداشته است. این تیم در جدول رده‌بندی با ۱۳ امتیاز در رده ششم قرار دارد. باواریایی‌ها هفته گذشته مقابل مونشن‌گلادباخ با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند تا وضعیت نیکو کواچ خطرناک شود. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بایرن سن بالای بازیکنان است؛ بازیکنان این تیم مانند روبن و ریبری حالا ۳۴ و ۳۵ سال سن دارند. بایرن در ۷ بازی ۸ گل خورده و خط دفاع این تیم ضعیف‌ترین قسمتش است.

منچستریونایتد
چندین فصل است که منچستر دیگر مانند قبل قدرتمند نیست و شاید این تیم تنها تیمی باشد که کمتر کسی از قدرتمند نبودنش متعجب شده است. اما با وجود سرمایه‌گذاری عظیم در تابستان مورینیو نتوانسته با این تیم نتایج مطلوبی کسب کند و این تیم با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین در رده هشتم قرار دارد. در یونایتد نه بازیکنان و نه مربی نتوانسته‌اند توقعات را برآورده کنند.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی