پاسخ مالک سریال دلدادگان به چند سوال


پاسخ مالک سریال دلدادگان به چند سوال

رکنا: آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در فصل دوم سریال دلدادگان بود که بازی او مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت اما انتقادهایی هم به مالک سریال دلدادگان در فصل دوم و سوم مطرح شد که این بازیگر کشورمان با انتشار پستی به آنها پاسخ داد.  

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی کارگردان جوان سینما Cinema و تلویزیون در حال پخش سومین فصل است و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال که در سه فصل حال، گذشته و حال روی آنتن رفته در فصل دوم با حضور آرش مجیدی ، لیندا کیانی و حمید گودرزی مخاطبان بیشتری را به خود جذب کرد و فصل سوم این سریال را پربیننده تر ساخت.مالک سریال دلدادگان

آرش مجیدی بازیگر Actor نقش مالک در فصل دوم سریال دلدادگان بود که بازی او مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت اما انتقادهایی هم به مالک سریال دلدادگان در فصل دوم و سوم مطرح شد که این بازیگر کشورمان با انتشار پستی به آنها پاسخ داد.

آرش مجیدی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : سلام ،ممنون از همه شما عزیزان که همراه و همدل هستین با مجموعه دلدادگان ، لازم دانستم پاسخگوی چند سئوالی باشم که شما عزیزان طرح نمودید .

یکی از مهم ترین چرائی ها این بود که به چه دلیل من و دیگر بازیگران فصل دوم عهده دار اجرای همان کاراکترها در فصل اول و سوم نبودیم .

فصل اول و سوم مجموعه ، چهل و پنج قسمت از شصت قسمت کل را در بر می گیرد و فصل دوم تنها پانزده قسمت بود . به شخصه معتقدم هیچ بازیگری توانائی این را ندارد که در طولانی مدت ( 45 قسمت ) ، عهده دار اجرای نقشی اصلی در سی تا چهل سال بعد باشد و بازهم تکرار میکنم برای 45 قسمت و نه 45 صحنه این نظر و اعتقاد شخص من می باشد .

دیگر سئوال این بود که شخصیت های قصه بخصوص مالک داستان در فصل اول و سوم ( زمان حال ) از نظر خلق و خو تفاوت هائی با مالک فصل دوم ( سال های 56تا 63 ) دارد .

سعی من در اجرای نقش مالک این بود که سیر تحول این کاراکتر را از آنچه در اولین قسمت فصل دوم شاهد بودید تا رسیدن به حال و هوای این شخصیت ( مالک ) در آخرین قسمت فصل دوم به نمایش بگذارم.

تغییر از مالکی پُر شر و شور به مالکی که در مسیر تحول قرار گرفته و رفته رفته روزگار ، آرامش و متانت نصیبش کرده .جناب مسعود رایگان بدرستی این شخصیت را جان بخشی نموده اند و اگر شما در این تغییر و تحول نقصانی دیده اید ، قطعا از کم تجربگی من بوده که به سلامت این کاراکتر را به مقصد نرسانده ام . و چرائی های دیگر ، مثلا چرا مالک و مرضیه ، فرزانه را نمی شناسند ؟ و یا توجه اتان درگیر داستان جوانان قصه و سرنوشت آنهاست و ...

عزیزان دل ، صبور باشید و از قصه ای که با قلم توانای نویسندگان و اجرای خلاقانه کارگردان تجسم یافته حظ ببرید .مطمئن هستم تا انتهای این مجموعه به تمامی سئوال ها و کنجکاوی های شما پاسخ داده خواهد شد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

قاسم‌ خانی و پاوه‌ نژاد هم احضار شدند

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

این مرد باهوش به خودش تیر اختلاس زد ! + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

این زن امریکایی و شوهر ایرانی اش عاشق حیوانات هستند / زندگی با حیوانات وحشی در قزوین + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

لاغری با پودر سنجد

جزییات نگرانی «حمید فرخ نژاد» از گرانی دلار فاش شد! + فیلم

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش