تماشا کنید: این شما و این Google Pixel 3 XL


تماشا کنید: این شما و این Google Pixel 3 XL

تنها چند ساعت تا رونمایی رسمی از جدیدترین پرچمداران شرکت گوگل در حوزه اسمارت فون ها Pixel 3 و Pixel 3 XL باقیمانده است و اطلاعات بسیار زیادی در مورد این دو گوشی منتشر شده که فقط منتظریم حالت رسمی پیدا کند. اما ساعتی پیش تصاویر جدید و البته کاملی از این گوشی منتشر شده که نسخه بزرگتر این گوشی را در همه زوایا به تصویر کشیده و نشان می‌دهد. در ادامه...

تنها چند ساعت تا رونمایی رسمی از جدیدترین پرچمداران شرکت گوگل در حوزه اسمارت فون ها Pixel 3 و Pixel 3 XL باقیمانده است و اطلاعات بسیار زیادی در مورد این دو گوشی منتشر شده که فقط منتظریم حالت رسمی پیدا کند. اما ساعتی پیش تصاویر جدید و البته کاملی از این گوشی منتشر شده که نسخه بزرگتر این گوشی را در همه زوایا به تصویر کشیده و نشان می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

ساعتی پیش مطلبی در وبسایت معتبر AndroidAuthorithy منتشر شد که در آن یکی از متخصصین این ساعت توانسته با استفاده از منباعی که در اختیار دارد به یک نسخه از گوشی Pixel 3 XL دست پیدا کند و فرصت این راهم پیدا کرده است کهع بتواند از همه زوایای آن عکسبرداری کرده و به کیفیت ساخت آن نیز پی ببرد.

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب ارائه شده بدنه این نسخه از دستگاه از جنس پلی کربنات ساخته شده است تا بتوان با استفاده از عدم ایجاد مانع فلزی به راحتی قابلیت شارژ بی‌سیم را برای دستگاه میسر کرد. همچنین این بدنه به نسبت نسل قبلی کیفیت بالاتری را به همراه دارد ولی شاید شما دوستان نیز با ما هم عقیده باشید که نسخه سفید رنگ این گوشی چندان جذابیت ظاهری خاصی ندارد!

نمایشگر دستگاه نیز طبق انتظار بریدگی بالایی (ناچ) خود با عرض متوسط را داراست و دارای رزولوشن QHD می‌باشد علاوه بر این میزان کیفیت نمایش رنگ ها در مقایسه با نسل قبل افزایش پیدا کرده است. بنا بر اظهار نظر نگارنده مطلب سایت منبع سرعت جابجایی در منوها و قسمت های مختلف نرم افزاری اسمارت فون بسیار سریع بوده و نحوه جابجایی هم همانند حالت Pill است که پیش از گوگل در اندروید P معرفی کرده بود. در واقع حالت های مختلف نرم افزاری در دوربین و استفاده مالتی تسکینگ این گوشی با سرعت بسیار زیادی تغییر می‌کنند که می‌تواند نقطه برتری در مقابل دیگر پرچمداران بازار باشد که شاید در این مورد عملکردی به این خوبی نداشته باشند.

به مدد استفاده از سنسور زاویه عریض، دوربین جلوی دستگاه نیز بهبود بسیار مناسبی در زاویه دید داشته و با استفاده از آن حتی می‌توان به راحتی روی سوژه زوم کرد بدون اینکه کیفیت تصویر کاهش پیدا کند. حالت پرتره سلفی نیز می‌تواند در هر فاصله کانونی انجام شود و با استفاده از نرم افزار دوربین پیشرفته، دستگاه می‌تواند دو چهره را که در فاصله های متفاوت از دوربین قرار دارند را شناسایی کند. البته هنوز دیگر مشخصات این گوشی منتشر نشده است ولی می‌توانیم طبق شنیده ها موارد زیر را به عنوان مشخصات فنی احتمالی این دو گوشی در نظر داشته باشیم.

تماشا کنید: این شما و این Google Pixel 3 XL

تماشا کنید: این شما و این Google Pixel 3 XL

تماشا کنید: این شما و این Google Pixel 3 XL

تماشا کنید: این شما و این Google Pixel 3 XL

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل