پایان دعوت از بازیکنان جدید/ کرانچار لیست را می بندد؛ بدون محمد امین اسدی


پایان دعوت از بازیکنان جدید/ کرانچار لیست را می بندد؛ بدون محمد امین اسدی

تمرینات تیم ملی امید با حضور 42 بازیکن پیگیری می شود و کرانچار و دستیارانش در این اردو بیشتر به دنبال گزینش نهایی نفرات هستند تا تیم اصلی برای اردوهای بعدی انتخاب شود.

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که تیم ملی امید از این پس فقط در روزهای فیفا اردو و بازی دوستانه انجام می دهد و فرصت زیادی هم تا مرحله مقدماتی بازی های المپیک باقی نمانده است کرانچار می خواهد در اردوی بعدی تیم اصلی اش را فرا بخواند تا کارهای تاکتیکی را آغاز کند.


کرانچار در این باره می گوید:« باید بگویم از نظر انتخاب بازیکن این تقریبا آخرین اردوی ما خواهد بود. در اردوی بعدی که آبان برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم تا این لیست را محدود‌تر کنیم و یک تیم منسجم و قدرتمند بسازیم. هماهنگ ساختن روحی و فنی اعضای تیم هدف بعدی ما خواهد بود تا برای حضور در نخستین مرحله از بازی‌های مقدماتی المپیک آماده شویم.»


با توجه به اینکه در این اردو کرانچار از محمد امین اسدی بازیکن تیم پرسپولیس دعوت نکرده بعید به نظر می رسد نام این بازیکن را در لیست نهایی تیم ملی امید قرار دهد. پیش از این بعد از ملاقات کرانچار و برانکو تصور می شد برای این اردو سرمربی تیم ملی امید محمد امین اسدی را ببخشد و او را دعوت کند که این اتفاق صورت نگرفته است.


محمد امین اسدی در بازهای آسیایی جاکارتا همراه تیم ملی امید بود اما پیش از بازی با کره جنوبی به دلیل بی انضباطی به تهران بازگردانده شد.


کمیته اخلاق این بازیکن را یک ماه محروم کرد و بعد از پایان دوران محرومیت اجازه حضور در تمرینات تیم پرسپولیس را پیدا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)