گوگل هوم هاب رونمایی شد؛ نمایشگر هوشمند و هدفمند!


گوگل هوم هاب رونمایی شد؛ نمایشگر هوشمند و هدفمند!

رسانه کلیک – گوگل در مراسم خود از چند محصول رونمایی کرد. گوگل هوم هاب یکی از دستگاه های جدید این کمپانی است که کارایی بالایی دارد. گوگل هوم هاب در مراسم این شرکت به صورت رسمی معرفی شد. این محصول گوگل دارای رقبایی مانند آمازون Echo Show و فیس بوک Portal در بازار است.  گوگل […] نوشته گوگل هوم هاب رونمایی شد؛ نمایشگر هوشمند و هدفمند! اولین بار در...

رسانه کلیک – گوگل در مراسم خود از چند محصول رونمایی کرد. گوگل هوم هاب یکی از دستگاه های جدید این کمپانی است که کارایی بالایی دارد.

گوگل هوم هاب در مراسم این شرکت به صورت رسمی معرفی شد. این محصول گوگل دارای رقبایی مانند آمازون Echo Show و فیس بوک Portal در بازار است.

گوگل هوم هاب برای کمک بیشتر برای کاربران طراحی شده است. کاربران توسط این نمایشگر هوشمند می توانند نحوه فعالیت دستیار مجازی گوگل اسیستنت رو مشاهده کنند.

گوگل هوم هاب رونمایی شد؛ نمایشگر هوشمند و هدفمند!

گوگل برخی از سرویس های خود مانند یوتیوب، مپس و تقویم را برای این محصول بازطراحی کرده است. گوگل هوم هاب (google home hub) برخلاف رقیبان خود، فاقد دوربین سلفی است. در همین راستا کاربران نمی توانند از آن برای تماس تصویری استفاده کنند. حذف دوربین سلفی می تواند به معنای امنیت بیشتر باشد.

گوگل هوم هاب از یک ویژگی جذاب با نام Home View بهره می برد. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تمام دستگاه های هوشمند خانگی خود را کنترل و مدیریت کند.

گوگل هوم هاب رونمایی شد؛ نمایشگر هوشمند و هدفمند!

زمانی که کاربر از این محصول استفاده نمی کند، گوگل هوم هاب مانند یک آلبوم دیجیتال تصاویر ذخیره شده را به نمایش می گذارد. این دستگاه دارای ویژگی Live Album است. بای این قابلیت کاربر می تواند افراد خاصی را برای ساخت آلبوم انتخاب کند.

گوگل هوم هاب از ویژگی Voice Match شرکت گوگل پشتیبانی می کند که قادر به شناخت صدای افراد مختلف است. زمانی که افراد مختلفی با این دستگاه ارتباط برقرار کنند، گوگل Home Hub اطلاعات مخصوص آن ها را به نمایش می گذارد.

گوگل هوم هاب رونمایی شد؛ نمایشگر هوشمند و هدفمند!

گوگل برای محصول جدید خود سنسور سنجش نور محیط را در نظر گرفته است. این سنسور نور نمایشگر را با توجه به نور محیط تنظیم می کند. گوگل Home Hub در 4 رنگ سبز، صورتی، سفید و خاکستری تیره به فروش می رسد. این نمایشگر هوشمند از تاریخ 22 اکتبر با قیمت 149 دلار به بازار عرضه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد