روزنامه های باطله از جمله وسایل ساده و در دسترسی هستند که اغلب به عنوان وسایل دور ریختنی شناخته می شوند. اما جالب است بدانید می توان با این روزنامه های بی مصرف کاردستی های زیبا و خلاقانه ایی بسازید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. از این رو ساخت کاردستی با روزنامه باطله می تواند یکی از بهترین ایده ها برای استفاده کردن از روزنامه باشد که ما قصد داریم در این مطلب نمونه های متنوعی از آن را معرفی نماییم.

ایده های جدید برای ساخت کاردستی با روزنامه باطله :

روزنامه را می توان از جمله وسایل بسیار ساده و ارزان قیمت دانست که می توان با آن کاردستی های جالبی ساخت. قبلا ایده هایی برای ساخت کاردستی و خلاقیت با سنگ، نمد، کاغذ و مقوا و…. را معرفی نموده ایم که هر یک نتیجه ایی فوق العاده ایی دارند. حال ایده هایی برای ساخت کاردستی با روزنامه را ارائه می دهیم که هر یک می توانند الگویی برای ساخت کاردستی های شما باشند.

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟

ساخت کاردستی های متنوع با روزنامه را می توان یکی از بهترین ایده ها در زمینه خلاقیت با وسایل ساده دانست که به راحتی نیز ساخته می شوند. تنها کافیست از مقدار چسب، سیم، کاموا و…. در کنار روزنامه استفاده نمایید و کاردستی های جالبی بسازید. عکس های زیر نمونه هایی از زیباترین کاردستی های خلاقانه و دکوری های جدید و زیبا می باشند که با روزنامه های باطله و بی مصرف ساخته شده اند. این تصاویر را مشاهده نموده و از آنها برای ساخت کاردستی های جدید ایده بگیرید.

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟کاردستی خلاقانه با روزنامه

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟ساخت گل با روزنامه

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟تزیین کادو با روزنامه باطله

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟ساخت کاردستی جالب با روزنامه

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟خلاقیت با روزنامه

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟ساخت سبد تزیینی با روزنامه

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟ساخت مجسمه با روزنامه باطله

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟ساخت پاکت کادویی با روزنامه

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟کاردستی ساعت کاغذی

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟ساخت آباژور با روزنامه بی مصرف

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟کاردستی جدید با روزنامه

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟خلاقیت با وسایل ساده و بی مصرف

چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟خلاقیت جالب با روزنامه چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟کاردستی با وسایل دور ریختنی چطور با تکه های روزنامه کاردستی های زیبا و جالب بسازیم؟کاردستی خلاقانه با روزنامه

همانطور که ملاحظه نمودید با کمی خلاقیت و ابتکار می توان کاردستی های زیبا و متنوعی با روزنامه باطله ها درست کرد و از آنها نهایت استفاده را برد. این نوع کاردستی ها تنوع بالایی دارند و از آنها می توان به عنوان دکوری و یا برای تزیین منزل نیز استفاده نمود. حال می توانید برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش کاردستی مجله هنر در خانه مراجعه کنید و از دیگر مدل ها و همچنین ایده ها و آموزش های متنوع در این زمینه دیدن نمایید.