نامزد خاشقجی از ترامپ درخواست کمک کرد


نامزد خاشقجی از ترامپ درخواست کمک کرد

شفقنا- نامزد روزنامه‌نگار مخالف سعودی از ترامپ درخواست کمک کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، هاتیس چنگیز نامزد ترک‌تبار جمال خاشقجی از رییس جمهور آمریکا درخواست کرد برای روشن شدن سرنوشت همسرش، دخالت کند. او گفته به توانمندی پلیس و دستگاه قضایی ترکیه مطمئن است. هاتیس در نامه خود نوشته: من از ترامپ و بانوی […]

نامزد خاشقجی از ترامپ درخواست کمک کرد

شفقنا- نامزد روزنامه‌نگار مخالف سعودی از ترامپ درخواست کمک کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، هاتیس چنگیز نامزد ترک‌تبار جمال خاشقجی از رییس جمهور آمریکا درخواست کرد برای روشن شدن سرنوشت همسرش، دخالت کند. او گفته به توانمندی پلیس و دستگاه قضایی ترکیه مطمئن است.

هاتیس در نامه خود نوشته: من از ترامپ و بانوی اول آمریکا- ملینا- درخواست می‌کنم برای روشن شدن سرنوشت همسرم کمک کنند؛ همچنین از ملک سلمان و ولیعهد سعودی-محمدبن‌سلمان- نیز درخواست می‌کنم با حساسیت و دقت با این موضوع برخورد کرده و فیلم‌ دوربین‌های مداربسته کنسولگری عربستان در استانبول را منتشر کنند.

گفتنی است خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد دولت عربستان بود که روز دوم اکتبر برای امور ثبتی به منظور ازدواج با نامزد ترک‌تبارش به کنسولگری عربستان در استانبول رفت و از آن زمان دیگر هیچ خبری از او نشده است. عربستان مدعی است او از کنسولگری خارج شده اما پلیس ترکیه می‌گوید جمال خاشقجی کشته شده است.

خبر اصلی را در خبرگزاری فرانسه ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان