پیکر مادر شهید عماد مغنیه در لبنان تشییع شد


پیکر مادر شهید عماد مغنیه در لبنان تشییع شد

پیکر مادر شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان ارشد نظامی حزب الله لبنان با حضور مقامات این حزب و شمار زیادی از طرفداران آن در حومه جنوبی بیروت تشییع شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابه نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛ پیکر مادر شهید حاج عماد مغنیه از فرماندهان ارشد نظامی حزب الله لبنان با حضور مقامات این حزب و شمار زیادی از طرفداران آن در حومه جنوبی بیروت تشییع شد.

این مراسم با حضور شماری از مسئولان حزب الله لبنان از جمله شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله برگزار شد.
نماز میت به امامت شیخ نعیم قاسم اقامه و پس از آن پیکر وی در کنار فرزندش عماد مغنیه آرام گرفت.
شیخ نعیم قاسم در سخنانی با اشاره به این که مادرش مسیر خود را انتخاب کرده بود افزود: ایشان بخشی جدایی ناپذیر از حامیان مقاومت بود.
علی المقداد عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان که در مراسم حضور داشت گفت: امروز با پیکر أُم عماد (مادر عماد) خداحافظی می کنیم اما او در قلب همه ما جای دارد.
انور جمعه عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان نیز به عنوان یکی دیگر از مسئولان حزب الله که در مراسم حضور داشت گفت: به حال وی که نزد فرزندان شهید و همسر گرامی و نوه عزیزش رفته است غبطه می خورم. دیدار آنها با یکدیگر حتما دیدار ویژه ای خواهد بود.
محمد صادق الحسینی کارشناس سیاسی ایرانی هم که در مراسم حضور داشت گفت: وی مسیر جهاد را به فرزندان نشان داد و اکنون نزد پروردگارش بازگشته است. وی مادر همه مقاومان و مادر همه ماست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...