دانلود World War Heroes؛ بازی اکشن و تیراندازی قهرمانان جنگ جهانی


موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی Azur Interactive Games است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما در میدان نبرد جنگ جهانی دوم وارد شده وبا سایر کاربران دیگر در سراسر جهان به رقابت خواهید پرداخت . در این بازی آنلاین و چند نفره نقشه‌های متفاوت وجود دارد و می‌توانید با استفاده از اسلحه‌های مختلفی که درون...

موبنا – این بازی محصول استودیو بازی سازی Azur Interactive Games است که برای سیستم‌های عامل اندروید به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج شما در میدان نبرد جنگ جهانی دوم وارد شده وبا سایر کاربران دیگر در سراسر جهان به رقابت خواهید پرداخت .

در این بازی آنلاین و چند نفره نقشه‌های متفاوت وجود دارد و می‌توانید با استفاده از اسلحه‌های مختلفی که درون بازی وجود دارد به نبرد با سیار بازیکنان بپردازید. لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی نیاز به VPN و اینترنت دارید. همچنین می‌توانید تصاویری از این بازی زیبا و مهیج را در زیر مشاهده کنید.

این بازی با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ و با بیش ۱۰ میلیون دانلود به یکی از بازی‌های محبوب گوگل پلی در این سبک تبدیل شده است. کاربران سیستم‌های اندروید ۴.۱ به بالا می‌توانند این بازی را از وبسایت اندروید زوم به صورت رایگان دانلود کنند. در زیر برخی از ویژگی‌ها و تغییرات نسخه جدید اشاره شده است و تریلری از این بازی را می‌توانید مشاهده کنید.

برخی از ویژگی‌های بازی World War Heroes

طراحی فوق العاده و جذاب حالت درگیرانه امکان بازی به صورت تیمی ۴ نوع وسیله نقلیه از کشورهای مختلف ۷ جنگ به یادماندنی از جنگ جهانی دوم ۵۷ اسلحه منحصر به فرد ۵ حالت بازی به صورت پیش فرض امکان شخصی سازی حالت بازی تغییرات نسخه جدید World War Heroes رفع باگ‌ها و کرش‌ها بهبود عملکرد گرافیکی

تریلری از معرفی بازی World War Heroes

دانلود فایل APK بازی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا بازی با لینک مستقیم

دستورالعمل نصب و اجرای بازی World War Heroes

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلودکرده و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه‌ com.gamedevltd> منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی