تسلیت فرمانده کل سپاه درپی درگذشت مادر شهید عماد مغنیه


تسلیت فرمانده کل سپاه درپی درگذشت مادر شهید عماد مغنیه

در پی درگذشت مادر شهید عماد مغنیه، فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی فقدان ام المقاومه را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت.

تسلیت فرمانده کل سپاه درپی درگذشت مادر شهید عماد مغنیهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ در پی درگذشت ام المقاومه مرحومه آمنه سلامه مادر مکرمه شهدای سرافراز عماد،جهاد و فواد مغنیه، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی فقدان این مادر بزرگوار را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت.
متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
برادر عزیز و گرامی سیدحسن نصرالله
دبیر کل محترم حزب الله لبنان
سلام علیکم
خبر درگذشت ام المقاومه مرحومه "آمنه سلامه" مادر مکرمه شهدای سرافراز "عماد،جهاد و فواد مغنیه" واصل و موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
سلام و تهیت الهی بر آن مادر بزرگوار جبهه مقاومت که در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام و در دامان انقلابی و پرصفا و معنوی خویش مجاهد مردانی مؤمن، رشید و شجاع همچون شهید والامقام ((عماد مغنیه)) تربیت نمود.
((عمادی)) که با روحی سترگ و با عمل به تکلیف الهی، هماره با پیشتازی و طلایه داری میادین و جبهه های خطیر مقاومت در دفاع از مسلمانان مظلوم منطقه و جهان، جز به اعتلاء و عزت اسلام انقلابی و اقتدار نیروهای مقاومت با نابودی رژیم اشغالگر قدس نمی اندیشید، همو که با شجاعت، رشادت و فرماندهی هوشمندانه اش چنان لرزه بر اندام نکبت بار صهیونیستها انداخت که هنوز از نام و یادش در هراسند و بی شک این مهم ثمره تربیت آن مادر مؤمنه، فاضله و فداکاریست که درس ایثار و فداکاری را در مکتب بزرگ بانو و التیام بخش قافله عاشوراییان "حضرت زینب" ( سلام الله علیها) آموخته بود.
او که به پاس این توشه بس گران سنگ در جوار همت واسعه حضرت حق در کنار فرزندان و نوه شهیدش خوش آرمیده است. طوبی لهم و حسن مآب
برادران شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تجلیل از مقام آن مادر ماجده و همه مادران،پدران و خانواده های گرانقدر شهدای والامقام خط مقاومت، باذن و عون الله برعهد مقدس خود مبنی بر حمایت و همراهی آنان و همه ابناء این جبهه تا فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی و محو کامل این جرثومه جنایت و خباثت مصمم و استوار ایستاده و خواهند ایستاد. ((الیس صبح بقریب)) به یقین به آن موعود نزدیک و نزدیکتر شده ایم.
اینجانب فقدان آن فقیده جلیله را به جنابعالی، حزب الله سرافراز و قهرمان و بیت محترم و مصابش تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای برادرانم در حزب الله و مقاومت مجد ، عزت و سعادت مسئلت دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟