حجت الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: در واقع طرح این سوالات برای جلب توجه بیشتر و تمرکز بر اصلاحات مد نظر است و امیدواریم این موضوع با همت جدیدی مواجه بشود و اصلاحات موثری در آن صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات، در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج مبنی بر اینکه آیا دریافت سومین کارت زرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مصابه شروع روند استیضاح سید عباس صالحی است گفت: ممکن است که پیش از این، آیین نامه به شکلی بوده که کارت زرد به معنای استیضاح باشد اما در حال حاضر این موضوع در آیین نامه پیش بینی نشده است.

وی افزود: اما بالاخره طبیعی است که وقتی نسبت به موضوعی عدم رضایت مصادیق متعددی پیدا می کند، مشکلاتی در این حوزه پیش می آید.

پژمانفر تاکید کرد: من در مورد این موضوع بیش از این نمی توانم اظهار نظر کنم چرا که واقعا برداشت مجلس را در این خصوص نمی دانم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا که این اشکالات مربوط به این وزیر هم نبوده و قبل از این وزیر وجود داشته و مسائل و زخم های کهنه ای است که بر پیکره حوزه فرهنگی ما وجود دارد.

وی ادامه داد: در واقع طرح این سوالات برای جلب توجه بیشتر و تمرکز بر اصلاحات مد نظر است و امیدواریم این موضوع با همت جدیدی مواجه بشود و اصلاحات موثری در آن صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در پاسخ به این سوال که با توجه به فضای بوجود آمده در حوزه سینما و سطح کیفی و محتوایی آثار، آیا کمیسیون در این حوزه هم نظری دارد گفت: طبیعتا کمیسیون فرهنگی یک نقطه نظراتی در مورد این مسائل داشته باشد اما من الان جمع بندی کمیسیون را در مورد اینکه بخواهد در قالب یک سوال مسئله را پیگیری کند، ندارم.

وی افزود: اما از نظر ما اشکالاتی در حوزه سینما وجود دارد که این هم در قالب یک سوالی مطرح شده که شاید بعدها نوبت داده شود تا به این موضوع هم پرداخته شود.