ایده‌ها و توانمندی‌های بانوان شاغل در استانداری هرمزگان به کار گرفته شود


ایده‌ها و توانمندی‌های بانوان شاغل در استانداری هرمزگان به کار گرفته شود

گروه سیاسی- مشاور عالی استاندار هرمزگان خواستار به کارگیری ایده‌ها و توانمندی‌های بانوان شاغل در استانداری هرمزگان در راستای رشد و تعالی این مجموعه شد.

ایده‌ها و توانمندی‌های بانوان شاغل در استانداری هرمزگان به کار گرفته شود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمدباقر کشفی در نشست با بانوان شاغل پنج شنبه ۱۸ مهر ماه دراستانداری هرمزگان برگزار شد با تاکید بر اینکه باید قدرشناس تمامی زحمات کارکنان مجموعه باشیم، اظهار کرد: نیاز است قدرشناسی از تلاشگران به عنوان یک اصل مهم در امر مدیریت در تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها نهادینه شود.
وی ادامه داد: ایده‌های خوبی که توسط بانوان شاغل در استانداری با توجه به تجارب و آموزش‌هایی که دیده اند، مطرح می‌شود باید به صورت مستمر و جدی از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان مورد پیگیری قرار گیرد.
مشاور عالی استاندار هرمزگان با بیان اینکه مسائل و مشکلات باید دسته بندی و اولویت بندی شوند، افزود: کار‌ها و مسائل موجود باید اولویت بندی شده و عمومیت آن‌ها نیز مشخص شود تا بتوان به شکل مناسبی در راستای رفع دغدغه‌ها گام برداشت.
کشفی با بیان اینکه در تمامی دستگاه‌های اجرایی مشاور امور بانوان وجود دارد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌های مختلفی را در اختیار دارند که می‌توان از طریق مشاوران امور بانوان از این ظرفیت‌ها به شکل مطلوبی بهره برد.
وی گفت: برای موفقیت در کار باید خود را یک خانواده بدانیم تا با همدلی و هماهنگی بتوانیم گام‌های موثری در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه برداریم.
مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر در مجموعه استانداری نیز همه ائم از مدیران و کارکنان خود را اعضای یک خانواده بدانند، بسیاری از مشکلات کاهش خواهد یافت.
کشفی در یایان گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی در بین بانوان شاغل در استانداری هرمزگان وجود دارد که از آن‌ها استفاده نشده و باید برای رشد و تعالی بیشتر این توانمندی‌ها را به کار گرفت.
انتهای پیام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش